ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΔΙΑΦΟΡΑ

Δικαστικός υπάλληλος κινδύνεψε στα δικαστήρια Πειραιά οταν έπεσε ψευδοροφή

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Δεν είναι μόνο το Εφετείο Αθηνών και τα κτίρια της Ευελπίδων που θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή των δικαστικών υπαλλήλων και πολιτών.

Η ίδια κατάσταση επικρατεί και στο κτίριο του Δικαστικού Μεγάρου Πειραιά επι των οδών Σκουζέ και Φίλωνος.

Όπως μπορείτε να δείτε στην φωτογραφία που έφτασε στο newsbreak.gr, κατά τις βροχοπτώσεις του περασμένου Σεπτεμβρίου κατέρρευσε ψευδοροφή ακριβώς πάνω από το γραφείο δικαστικής υπαλλήλου στην Εισαγγελία Εφετών Πειραιά, στον έκτο όροφο των δικαστηρίων.

Δείτε φωτογραφία:

dikastiriapeiraia

Ευτυχώς εκείνη τη στιγμή η υπάλληλος απουσίαζε και έτσι δεν έπεσε η ψευδοροφή στο… κεφάλι της. Όμως παραλίγο να τραυματιστεί αστυνομικός που συνοδεύει Εισαγγελέα και καθόταν σε διπλανό γραφείο.

Σχεδόν δύο μήνες μετά, η οροφή παραμένει ακάλυπτη. Κανείς υπεύθυνος από τη διοίκηση του Εφετείου δεν έχει ασχοληθεί με την επισκευή της οροφής στο συγκεκριμένο γραφείο της Εισαγγελίας.

Στις επόμενες βροχές οι υπάλληλοι θα βάλουν και πάλι… κουβάδες, όπως βλέπετε στην φωτογραφία,  για να μην πλημμυρίσουν. Καλό είναι να φορούν και… κράνος για να αποφύγουν τυχόν νέο… «βομβαρδισμό» από τις σάπιες ψευδοροφές που καταρρέουν εύλογα, μετά από 40 χρόνια λειτουργίας του Δικαστικού Μεγάρου Πειραιά…

ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις