ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Πήγαν ασθενή στο Νοσοκομείο και έκλεψαν το κυλικείο

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Κωμικοτραγικό είναι αυτό που συνέβη στην Χαλκίδα την Παρασκευή το βράδυ. Λίγο μετά τις 10:30 το βράδυ, Ρομά μετέφεραν στο νοσοκομείο της πόλης έναν ασθενή προκειμένου να εξεταστεί από τους γιατρούς. Κατά την διάρκεια της παραμονής τους, ωστόσο, μπήκαν στο κυλικείο να ψωνίσουν, έκλεψαν πράγματα και στην συνέχεια τράπηκαν σε φυγή!

Σύμφωνα με το eviathema.gr, μόλις αντιλήφθηκε τι έχει συμβεί ο ιδιοκτήτης του κυλικείου, ειδοποίησε την Άμεση Δράση. Αστυνομικοί μετέβησαν στο σημείο, ώστε να συλλέξουν βιντεοληπτικό υλικό από τις κάμερες για τον εντοπισμό των δραστών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *