ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΑΠΟΨΕΙΣ

Ο Νίκος Πλακιάς για την αποφυλάκιση του σταθμάρχη

Η μόνη δικαιολογία που θα μπορούσα να δεχτώ για την αποφυλάκιση του σταθμάρχη είναι μόνο μια : Ότι δεν υπήρχε άλλος χώρος στην φυλακή για τον Καραμανλή και αποφυλάκισαν τον συγκεκριμένο .

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η μόνη δικαιολογία που θα μπορούσα να δεχτώ για την αποφυλάκιση του σταθμάρχη είναι μόνο μια :

Ότι δεν υπήρχε άλλος χώρος στην φυλακή για τον Καραμανλή και αποφυλάκισαν τον συγκεκριμένο .

Όλα τα άλλα με αφήνουν αδιάφορο .

Αλλά και με πόση γρηγοράδα κάνουνε τις αποφυλακίσεις ενώ για να οδηγηθούν οι ένοχοι στην φυλακή τίποτα !!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *