Ο Νίκος Πλακιάς για την αποφυλάκιση του σταθμάρχη
Η μόνη δικαιολογία που θα μπορούσα να δεχτώ για την αποφυλάκιση του σταθμάρχη είναι μόνο μια : Ότι δεν υπήρχε άλλος χώρος στην φυλακή για τον Καραμανλή και αποφυλάκισαν τον συγκεκριμένο .

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Η μόνη δικαιολογία που θα μπορούσα να δεχτώ για την αποφυλάκιση του σταθμάρχη είναι μόνο μια :
Ότι δεν υπήρχε άλλος χώρος στην φυλακή για τον Καραμανλή και αποφυλάκισαν τον συγκεκριμένο .
Όλα τα άλλα με αφήνουν αδιάφορο .
Αλλά και με πόση γρηγοράδα κάνουνε τις αποφυλακίσεις ενώ για να οδηγηθούν οι ένοχοι στην φυλακή τίποτα !!!