Νέες συμπληρωματικές εξηγήσεις κατά στελεχών της ΕΡΓΟΣΕ με απευθείας αναφορά στο γραφείο πρωθυπουργού από την εισαγγελέα Πόπη Παπανδρέου με εντολή της Λάουρας Κοβέσι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Λίγους μήνες μετά την απαγγελία σειράς κατηγοριών και την επιβολή μεγάλων εγγυήσεων στους εμπλεκόμενους επιχειρηματίες και στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, το γραφείο της Ευρωπαικής Εισαγγελίας στην Ελλάδα, υπό τα όμματα της Γενικής Ευρωπαίας Εισαγγελέα Λάουρας Κοβέτσι, πυροδοτώντας νέες ποινικές εξελίξεις στην υπόθεση των Τεμπών, έστειλε κλήσεις για συμπληρωματικές εξηγήσεις σε δεκαέξι πρόσωπα, μεταξύ των οποίων είναι και εκπρόσωποι της ΕΡΓΟΣΕ και της Κοινοπραξίας, που είχε αναλάβει την εκτέλεση της σύμβασης 717, για τη σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση στο σιδηρόδρομο.

Της Μαίρης Mπενέα

Και οι 16 θα βρεθούν εκ νέου τις επόμενες ημέρες στο γραφείο της Ευρωπαίας Εισαγγελέα Πόπης Παπανδρέου, που διερευνά τη σύμβαση 717 για την τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση του σιδηροδρομικού δικτύου, καθώς καλούνται να δώσουν εξηγήσεις, για παράνομες πληρωμές, που αφορούν την υπόθεση της μη εκτέλεσης της σύμβασης 717.

Συγκεκριμένα έχουν κληθεί ως ύποπτοι για άμεση συνέργεια σε απιστία σε βάρος των οικονομικών συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου, αδίκημα που τιμωρείται σε βαθμό κακουργήματος, ενώ παράλληλα εκπρόσωποι της Κοινοπραξίας ελέγχονται για ηθική αυτουργία σε απιστία, που φέρεται να τελέστηκε κατ’ εξακολούθηση και είναι επίσης σε βαθμό κακουργήματος.

Στην «καρδιά» του Μαξίμου

Την ίδια ώρα, οι απολογίες των δύο πρώην διευθυντικών στελεχών του Υπουργείου Μεταφορών, που κατηγορούνται για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα, σηματοδοτούν νέες ποινικές εξελίξεις στην υπόθεση, με πολιτικές προεκτάσεις, καθώς πλέον η ανάκριση φτάνει στη καρδιά του Μεγάρου Μαξίμου. Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά από όσα υποστήριξε απολογούμενη η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Μεταφορών του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, για πρώτη φορά μπαίνουν στο κάδρο του εφέτη – ανακριτή Σωτήρη Μπακαίμη, που διενεργεί την έρευνα για τα Τέμπη, εκτός από τον πρώην Υπουργό Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή – η εμπλοκή του οποίου είχε εξ αρχής προκύψει – και ο πρώην υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γ. Καραγιάννης, καθώς και ο πρώην Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Γιάννης Ξιφαράς.

Με βάση όσα είπε στην απολογία της η κατηγορούμενη, ο ανακριτής κ. Μπακαίμης μελετάει, εάν θα καταστεί κατηγορούμενος, για το δυστύχημα με τους 57 νεκρούς των Τεμπών και ο πρώην Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Γιάννης Ξιφαράς, καθώς επίσης και εάν θα ενεργοποιήσει το νόμο περί ευθύνης υπουργών, με την αποστολή της δικογραφίας στη Βουλή για τον πρώην υπουργό Κ. Καραμανλή και για τον πρώην υφυπουργό Γ. Καραγιάννη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Μπακαίμης μελετά τα μέχρι τώρα στοιχεία της δικογραφίας και κυρίως όσα υποστήριξαν και αποκάλυψαν απολογούμενα τα δύο πρώην διευθυντικά στελέχη του Υπουργείου Μεταφορών, προκειμένου να διαπιστώσει εάν θεμελιώνεται ποινική ευθύνη για τον κ. Ξιφαρά, καθώς για τα πολιτικά πρόσωπα, όπως είναι ο Κ. Καραμανλής και ο Γ. Καραγιάννης, η αποστολή της δικογραφίας στη Βουλή είναι μονόδρομος. Ειδικά για τον πρώην γενικό Γραμματέα κ. Ξιφαρά, ο κ. Μπακαίμης μελετά τις σχετικές διατάξεις του νόμου, πριν του απαγγείλει κατηγορία και τον καλέσει σε απολογία.

Η εμπλοκή του πρώην υφυπουργού Γ. Καραγιάννη και του πρώην Γενικού Γραμματέα Γ. Ξιφαρά προέκυψε, κατά τις ίδιες πηγές, παρά το γεγονός ότι, η κατηγορούμενη Προϊσταμένη επέμεινε να χαρακτηρίζει αναρμόδιο το υπουργείο για τα θέματα ασφαλείας. Όσο όμως ο ανακριτής κ. Μπακαίμης συνέχιζε να τη ρωτάει για το θέμα της ασφάλειας των τραίνων, ζητώντας να του πει, αν είχε ενημερώσει τον εκάστοτε Υπουργό, υφυπουργό ή Γενικό Γραμματέα Μεταφορών για ζητήματα ασφαλείας επί της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, η Προϊσταμένη φέρεται πως επέμεινε ότι, η Διεύθυνσή της ήταν αναρμόδια για τέτοια ζητήματα, αναφέρθηκε ωστόσο σε “δύο ειδικά ενημερωτικά σημειώματα”, τα οποία είχε συντάξει η ίδια, όπως ισχυρίστηκε και στα οποία αναφέρθηκε λέγοντας ότι: «Eιδικά ως προς την ασφάλεια λόγω έλλειψης συντήρησης της υποδομής και έλλειψης προσωπικού έχουν γίνει δύο ενημερωτικά σημειώματα» μετά από «αποσπασματική εικόνα που είχα από διάφορες διαμαρτυρίες συνδικαλιστικών φορέων».

Το εσωτερικό έγγραφο που εμπλέκει Καραγιάννη-Ξιφαρά

Παρά το γεγονός πως σε όλη τη διάρκεια της απολογίας της, η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Μεταφορών απέκρουε όλες τις κατηγορίες και επέρριπτε τις ευθύνες για την κατάσταση του σιδηροδρόμου σε ΡΑΣ και ΟΣΕ, τα ενημερωτικά σημειώματα, στα οποία αναφέρθηκε δείχνουν, πως υπήρχε πλήρης εικόνα της κατάστασης. Σύμφωνα με πληροφορίες, σε εσωτερικό έγγραφο, που επικαλέστηκε η κατηγορούμενη και εστάλη από τη Γενική Γραμματεία Μεταφορών στις 10 Σεπτεμβρίου του 2021, προς τον υπουργό Κώστα Καραμανλή, τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Γ. Καραγιάννη, και τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Γιάννη Ξιφαρά, αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Η ελλιπής συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου υποβαθμίζει την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών αυξάνοντας τις πιθανότητες ατυχημάτων και συμβάντων, οδηγεί σε επιβολή βραδυποριών που αυξάνουν ιδιαίτερα τους χρόνους εκτέλεσης των δρομολογίων, δημιουργεί έκτακτες καθυστερήσεις ταλαιπωρώντας το επιβατικό κοινό και αυξάνει το τελικό κόστος συντήρησης».

Ενώ σε άλλο σημείο του εσωτερικού εγγράφου, αναφέρεται ότι: «Η μείωση των δαπανών μπορεί να συντελεστεί με μια σειρά παρεμβάσεων, όπως η πρόσληψη νέου προσωπικού σε κρίσιμες ειδικότητες του ΟΣΕ έτσι ώστε οι αναγκαίες εργασίες να εκτελούνται εντός ωραρίου εργασίας και όχι με την παροχή υπερωριακής εργασίας στο υφιστάμενο προσωπικό, το οποίο έχει μειωθεί δραματικά και δεν έχει ανανεωθεί. Στο πλαίσιο αυτό η πρόσληψη νέου προσωπικού αφενός μειώνει το κόστος και αφετέρου αυξάνει την χωρητικότητα του δικτύου, γεγονός το οποίο για τον ΟΣΕ μεταφράζεται σε αύξηση των εσόδων. Το πρόβλημα στην άμεση πρόσληψη των κρίσιμων ειδικοτήτων εστιάζεται στις χρονοβόρες διαδικασίες πρόσληψης, γεγονός που θα πρέπει να αντιμετωπιστεί σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών». Το έγγραφο, καταλήγει κάνοντας λόγο, για τα στοιχεία για τα οικονομικά δεδομένα καθώς και αναλυτικότερη ενημέρωση για θέματα προσωπικού του Οργανισμού, που έχουν συγκεντρωθεί στη Διεύθυνση Σιδηροδρομικών Μεταφορών και βρίσκονται στην διάθεση του υπουργού, του υφυπουργού και του Γενικού Γραμματέα».

«Μόνιμη υποχρηματοδότηση του ΟΣΕ» και επίρριψη ευθυνών στην ΡΑΣ

Σε άλλο σημείο της απολογίας της η κατηγορούμενη φέρεται πως έκανε λόγο για «μόνιμη υποχρηματοδότηση του ΟΣΕ με αποτέλεσμα την μη επαρκή συντήρηση υποδομών η οποία δεν ήταν προληπτική και στόχευε μόνο στο να συντηρηθεί η γραμμή για ό,τι δεν μπορούσε να αποφευχθεί», ενω συμπλήρωσε ακόμη πως η υποστελέχωση ήταν γνωστή, με το προσωπικό να βαίνει συνεχώς μειούμενο, παραθέτοντας μάλιστα και αριθμούς”. «Από τους 3.882 υπαλλήλους το 2010, ο διαχειριστής της υποδομής έφτασε να έχει σήμερα 540 υπαλλήλους», είπε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα το κορυφαίο στέλεχος του υπουργείου τόνισε πως η έλλειψη προσωπικού συνετέλεσε στη μείωση της χωρητικότητας του δικτύου και άρα στη συχνότητα των δρομολογίων, την ταχύτητα και την καθυστέρηση εξυπηρέτησης του κοινού καθώς και στην έλλειψη συντονισμού μεταξύ των υπηρεσιών του ΟΣΕ.

Σε σχετικές ερωτήσεις του ανακριτή η Προϊσταμένη προσπάθησε να επιρρίψει τις ευθύνες στη ΡΑΣ, λέγοντας: «Την αρμοδιότητα του ελέγχου της ασφάλειας της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας έχει αποκλειστικά η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ)», ενώ όταν ρωτήθηκε αν λόγω της θέσης της, είχε επαφή ή συνεννόηση με την ΡΑΣ για ζητήματα ασφάλειας του σιδηροδρόμου, απάντησε αρνητικά και συμπλήρωσε πως η μόνη της επικοινωνία ήταν όταν η ΡΑΣ ήθελε κάποιες ρυθμίσεις νομοθετικού περιεχομένου προς τον υπουργό, αφού αυτό γινόταν μέσω της Διεύθυνσης της οποίας προΐσταται η ίδια.

Ο ανακριτής επέμεινε, ρωτώντας την αν είχε επαφή και συντονισμό με τον ΟΣΕ και τις αρμόδιες Διευθύνσεις για τα θέματα ασφαλείας των σιδηροδρομικών μεταφορών. Η κατηγορούμενη επανέλαβε πως δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Μεταφορών αλλά της ΡΑΣ, ενώ για τα θέματα κυκλοφορίας είπε πως εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΟΣΕ σύμφωνα με ευρωπαϊκή οδηγία. «Ο ΟΣΕ έχει ανεξαρτησία λήψης απόφασης και οποιαδήποτε παρέμβαση εκφεύγει των αρμοδιοτήτων μου και της Διεύθυνσης που προΐσταμαι», συμπλήρωσε. Στην απολογία της η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Μεταφορών του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών κατέθεσε απολογητικό υπόμνημα 67 σελίδων μαζί με 17 συνοδευτικά έγγραφα και αφέθηκε ελεύθερη αφού της επιβλήθηκε ο περιοριστικός όρος της εμφάνισης μια φορά το μήνα στο Αστυνομικό Τμήμα του τόπου κατοικίας της.

Η προαγωγή του Αναγνώπουλου και η παραίτησις Παπαδημητρίου

Και ενώ η υπόθεση των Τεμπών… βράζει, μυστήριο αποτελεί, σε αυτή τη χρονική συγκυρία, η προαγωγή σε Γενικό Γραμματέα Υποδομών του Δημήτρη Αναγνώπουλου, ο οποίος μέχρι πρόσφατα΄- όπως και την κρίσιμη περίοδο του δυστυχήματος – κατείχε τη θέση του Διευθυντή της Ειδικής Υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών, καθώς και του Γενικού Διευθυντή Συγκοινωνιακών Υποδομών της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών!

Το μπάχαλο, που έχει προκαλέσει η συνεχής απόπειρα της κυβέρνηση, για συσκότιση στην υπόθεση των Τεμπών, έφτασε στο αποκορύφωμα του, με την παραίτησή του αναπληρωτή Προέδρου του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, Χρήστου Παπαδημητρίου, μετά τις πρόσφατες δηλώσεις του και το φιάσκο με το πόρισμα του οργανισμού για την τραγωδία στα Τέμπη.

Οι αντικρουόμενες τοποθετήσεις του προέδρου του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, της κρατικής αρχής που ανέλαβε να ερευνήσει τα αίτια της πυρόσφαιρας στην τραγωδία στα Τέμπη, Χρήστου Παπαδημητρίου, φαίνεται πως προκάλεσαν ενόχληση ακόμη και στην κυβέρνηση, ενώ είναι γνωστό πως ο Άρειος Πάγος, μετά από παραγγελία της ανώτατης εισαγγελέα Γεωργίας Αδειλίνη, διενεργεί έρευνα, για τη «διακρίβωση αυτεπαγγέλτως διωκομένων αξιοποίνων πράξεων, όπως, ενδεικτικά, της αθέμιτης επιρροής σε δικαστικούς λειτουργούς (άρθρο 167Α ΠΚ), κατόπιν της διάψευσης εκ μέρους εκπροσώπων των ως άνω Πανεπιστημίων της Γάνδης και της Πίζας του ως άνω συμπεράσματος που τους αποδίδεται στο πόρισμα». Ο κ. Παπαδημητριου παραιτήθηκε με επιστολή που απέστειλε ο ίδιος στον αρμόδιο αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη, ενώ φέρεται πως η παραίτηση δεν του ζητήθηκε, αλλά ήταν οικειοθελής.

  1. Μπραβο στην ευρωπαια εισαγγελεα που απ την πρωτη στιγμη επιασε την διαπλοκη και απο εδω τα παπαγαλακια υπουργοι λεγανε να μην ανακατευεται, γιατι μαθανε στην διασπαθηση κονδυλιων και στην ασυλία , και στους γονεις των θυματων δινανε μαθηματα …να ειναι ο πονος βουβος[μην ακουστεί τιποτα προ τα εξω]

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Μαρία Καρυστιανου: Οι αγρότες στους δρόμους, φωνάζουν απεγνωσμένα για την επιβίωση και για τα αφανισθέντα ζώα τους

Όμως όλες αυτές οι διαμαρτυρίες στους δρόμους καταλήγουν κάθε φορά σε μία άκαρπη εκτόνωση: η κυβέρνηση προσφέρει ψίχουλα σε σχέση με όσα χρωστάει, η αντιπολίτευση «στηρίζει»...

Ξάφνιασε πάλι ο Αμερικανός υπουργος των εξωτερικών Ρούμπιο με την δήλωση του που λέει ότι ο μεγαλύτερος εχθρός της ανθρωπότητας είναι το ριζοσπαστικό Ισλάμ

Ξάφνιασε πάλι ο Αμερικανός υπουργος των εξωτερικών Ρούμπιο με την δήλωση του που λέει ότι ο μεγαλύτερος εχθρός της ανθρωπότητας είναι το ριζοσπαστικό Ισλάμ Δηλαδή...

Ο ”ισαπόστολος” Σημίτης και άλλα καλαμπούρια

Λένε ότι και στα καλαμπούρια υπάρχουν όρια Αυτό γενικώς ισχύει αλλά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Υπάρχουν δηλαδή καλαμπουρτζήδες που δεν έχουν μέτρο και υπερβαίνουν τα...

ΟΠΕΚΕΠΕ και τυχερα λαχεια

Θα ήταν λοιπόν αστείο να δεχτεί ένας ότι τα μεγάλα κέρδη των τυχερών λαχνών τα κερδίζουν υψηλών «επιδόσεων»επιδοτούμενοι Πριν μέχρι κάποιες ολίγες δεκαετίες, ήταν...

Νέα αλητεία της κομισιόν κατά της Ελλάδας!

Σε παρεμβαση του ο Γιαννης Μανιατης αναφερει:  Άλλο ένα ατόπημα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής:Στην τελευταία έκδοση (Δεκεμβρίου 2024) του «Ανακαλύπτοντας την Ευρώπη», που διανέμεται κατά...

Η Τεχνητή Νοημοσύνη για τον Ρόλο της Βρετανίας και ΕΣΣΔ στα «Δεκεμβριανά» και το Ιστορικό Μήνυμα του Γεγονότος για το Σήμερα

Συνεχίζοντας την προσωπική μου αναζήτηση για τον τρόπο που η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ - ΑΙ) «συγκροτεί νοήματα» περισσότερο και από το να παίζει τον...

Τεράστια καταστροφή από την πρόσφατη καταιγίδα σε παραλία στην περιοχή του Κρανιδίου

Σοβαροτατη καταγγελια για τεραστια καταστροφη απο την πρόσφατη καταιγίδα σε παραλία στην περιοχή του Κρανιδίου Συνεχίστε την αναγνωση.

Από την ημερίδα του ΠΑΣΟΚ στο ξενοδοχείο caravel2-12-25, για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αττικής και την αντιμετώπισή του

Με την συμμετοχή πλήθους στελεχών του ΠΑΣΟΚ, αυτοδιοικητικών, βουλευτών, μελών της Κεντρικής Επιτροπής, αλλά και ενεργών πολιτών, έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο caravel την Τρίτη...

Όλεθρος για τους αγρότες ο προϋπολογισμός Μητσοτάκη!

Οι αγρότες που κινητοποιούνται στα μπλόκα έχουν υπόψη τους ότι με τον Προϋπολογισμό του 2026 προβλέπεται ετήσια ΜΕΙΩΣΗ των κονδυλίων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης...

Περί «Ιθάκης» και ηθικής….

Παρακολουθώντας την τρέχουσα επικαιρότητα κάποιος, θα προσέξει την εκτεταμένη προβολή του βιβλίου του πρώην πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα με τίτλο Ιθάκη, ανακαλώ λοιπόν αμέσως εκείνη...

Το «λαβράκι» Κάγια Κάλλας: Ήταν δυνατόν να μην γνώριζε τι συνέβαινε στη δική της υπηρεσία;

Η Λάουρα Κοβέσι «χτύπησε» και πάλι, αποκαλύπτοντας ένα νέο σκάνδαλο διαφθοράς, στην καρδιά της Ευρώπης Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία (EPPO) διέταξε τη σύλληψη τριών βασικών...

Μήπως πρέπει όντως να αγιοκαταταχθεί ο Κυβερνήτης Ιωάννης Καποδίστριας από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο;

Γράφει ο Παναγιώτης Παύλος Πανεπιστήμιο του ΌσλοΚαθώς έχουμε ήδη εισέλθει στον Δεκέμβριο στα φετινά Χριστούγεννα του οποίου οι Έλληνες απανταχού της γης αναμένουν αδημόνως μαζί...

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ψαχνουν τα τυχερά δελτία των Σαμαρτζίδου, Μαγειρία και Στρατάκη

Νέο «εμπόδιο» στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ, με την απουσία της Δέσποινας Μαρκοπούλου, ορκωτής ελέγκτριας της εταιρείας SOL Η κ....

Ο Αντώνης Ψαρόπουλος, ο ανακριτής Μπακαίμης και η σύζυγος του υπουργού Γιώργου Φλωρίδη

Πραγματικά, αδιανόητο! Το αποκαλύπτει η Ελπίδα Κουτσογιάννη στο DNews… Πώς θα φαινόταν μια δίκη πολιτικού εφετείου στη Θεσσαλονίκη στην οποία ένας από τους διαδίκους θα ήταν...

Πειράματα «βελούδινης μετάβασης» από τη δημοκρατία στη δικτατορία;

Η πρόθεση της Κυβέρνησης να διεξαχθούν αρχικά οι Δημοτικές εκλογές και στο μέλλον οι Βουλευτικές μέσω και κινητού τηλεφώνου, ανοίγει το δρόμο σε νοθείεςΓιώργος...

Για τη διαμαρτυρία των αγροτών με μπλόκα στους δρόμους

Η διαμαρτυρία των αγροτών με μπλόκα στους δρόμους είναι ένα θεμιτό μέτρο διαμαρτυρίας, αλλά είναι και αθέμιτο, διότι η παρακώλυση της κυκλοφορίας, πνίγει την...

Η Τεχνητή Νοημοσύνη Σχολιάζει τα Μνημόνια, το Δημοψήφισμα του 2015, τις Κυβιστήσεις, το «Τέλος των Μνημονίων» και Άλλα Τρέχοντα Ζητήματα – Μέρος 3ο

Μέρος 3ο (Τελευταίο, με  μια τοποθέτηση της ΤΝ πάνω στο ζήτημα της «επανόδου» των Σαμαρά - Τσίπρα - Πόσο «χρήσιμοι» είναι πολιτικά) Βασίλης Δημ. Χασιώτης (συνέχεια από Μέρος...

Προκόπιος Παυλόπουλος: Το «μετέωρο βήμα» του Ανθρώπου και της Ανθρωπότητας μπροστά στο κρίσιμο ζήτημα της πρόσφορης χρήσης των σύγχρονων μέσων της Τεχνητής Νοημοσύνης

Αθήνα, 1.12.2025Στην ομιλία του, κατά την παρουσίαση της μελέτης του Καθηγητή και πρώην Υπουργού κ. Παναγιώτη Ρουμελιώτη με τίτλο «Τεχνητή Νοημοσύνη: Ο Αγώνας ΗΠΑ – ΚΙΝΑΣ για την Πρωτοκαθεδρία», ο πρώην...

ΟΠΕΚΕΠΕ: Η δηλωση-προειδοποιηση του “Φραπε”

Μια ηχηρή προειδοποίηση έκανε ο «Φραπές» γνωστός και ως Γιώργος Ξυλούρης στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ! Μάλιστα, προκάλεσε φόβο και τρόμο...

Οσμή νοθείας στην ψηφοφορία με τα κινητά!

Η κυβέρνηση προτείνει να ψηφίζουμε από το κινητό. Και το παρουσιάζουν ως «διευκόλυνση». Η αλήθεια όμως είναι πολύ πιο απλή.Όταν η ψήφος περνάει σε ένα server...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ