Η ΦΑΛΚΟΝΕΡΑ-ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΟΛΕΙ
Στη λήθη και τα τρόλεϊ από τον Σεπτέμβριο στη λήθη και η «Φαλκονέρα», δηλαδή η ονομασία ενός τρόλεϊ που αποτέλεσε σταθμό στην ιστορία της βιομηχανίας και των μεταφορών της χώρας.
Η «Φαλκονέρα» με τον αριθμό 1127 εκτελούσε το δρομολόγιο Κυψέλη – Καισαριανή. Μετέφερε επιβάτες που περήφανα ανέφεραν, πως είναι Ελληνικό δημιούργημα. Το συγκεκριμένο τρόλεϊ παρουσιάστηκε το 1967 στη Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης από τη Βιαμάξ, με μηχανικά μέρη από τις ιταλικές Lancia και CGE και αποτελούσε πιλοτικό μοντέλο μιας σειράς Ελληνικής κατασκευής τρόλεϊ.
Επειδή όμως δεν προχωρούσε το σχέδιο παραγωγής, η «Φαλκονέρα», που είναι και το μοναδικό ελληνικό όχημα του είδους, αποσύρεται το 1993 και έως σήμερα βρίσκεται παροπλισμένο να σαπίζει στο υπαίθριο αμαξοστάσιο του ΟΣΥ στα Ανω Λιόσια, μαζί με άλλα, πιο παλιά και πιο καινούργια τρόλεϊ.
Η «Φαλκονέρα» μάλιστα είναι ένα από τα τρόλεϊ που πρωταγωνίστησαν και στην εξέγερση του Πολυτεχνείου τον Νοέμβριο του 1973, καθώς ήταν ένα από τα τρόλεϊ που μετέφεραν κόσμο προς το κέντρο της Αθήνας, αλλά και τοποθετούνταν στη μέση της Πατησίων εν είδει οδοφράγματος.

Υπογείως μόνο η κυκλοφορία για το πόπολο στο εξής…
Με το καλό και στα λεωγφορεία (εκ του ‘λαός’ και ‘φέρω’ -και ο νοών, αν ξέμεινε κανένας δηλαδή, νοείτω!)