Αυστηρότατο μήνυμα προς τον @GreeceMFA Γεραπετρίτη και @PrimeministerGR Κυριάκο Μητσοτάκη
Η ελληνική πολιτική σκηνή παραμένει ένα διαρκές θέατρο παραλόγου – και δυστυχώς, σε αυτό το έργο, το Έθνος δεν γελάει· αιμορραγεί. Οι πολίτες παρακολουθούν για ακόμη μία φορά την ηθελημένη και συστηματική υπονόμευση της κυριαρχίας τους, μέσα από αποφάσεις που παραπέμπουν όχι σε ανικανότητα, αλλά σε στημένη, προσχεδιασμένη παραχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων. Αυτή δεν είναι απλώς πολιτική αποτυχία· είναι μια πράξη που αγγίζει τα όρια της προδοσίας του Έθνους.
Όταν η Βουλή των Ελλήνων μετατρέπεται σε γραφείο διεκπεραίωσης ξένων συμφερόντων, και οι αποφάσεις λαμβάνονται όχι υπέρ της Πατρίδας αλλά εις βάρος της, τότε η συζήτηση περί «δημοκρατίας» γίνεται κενή περιεχομένου. Κι εσείς, κύριοι Γεραπετρίτη και Μητσοτάκη, φέρετε την απόλυτη ευθύνη γι’ αυτό το κατάντημα.
Ο Έλληνας πολίτης, που σας εμπιστεύθηκε με την ψήφο του, βλέπει πλέον ξεκάθαρα ότι η διακυβέρνηση δεν αποσκοπεί στη θωράκιση της χώρας, αλλά στην υπονόμευσή της. Η παραχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων δεν μπορεί να θεωρηθεί «διπλωματικός ελιγμός»· είναι ξεκάθαρη εθνική υποχώρηση και ηθελημένη πράξη που θα μείνει χαραγμένη στην Ιστορία ως ηθική και πολιτική καταρράκωση.
Όπως είπε ο Βολτέρος:
“Η ελευθερία είναι το δικαίωμα να λέμε στους άλλους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν.”
Σας το λέμε λοιπόν απερίφραστα: Η σιωπή σας είναι συνενοχή. Οι πράξεις σας συνιστούν εθνικό έγκλημα.
Η χώρα δεν μπορεί να πορεύεται με κυβερνήσεις που αντιμετωπίζουν το Έθνος σαν επιχείρηση προς εκκαθάριση. Ο Σωκράτης είχε πει:
“Η αδικία που διαπράττεται απέναντι σε ένα άτομο είναι αδικία που διαπράττεται απέναντι σε ολόκληρη την κοινωνία.”
Και εμείς το επεκτείνουμε: η προδοσία που διαπράττεται απέναντι στην Πατρίδα είναι προδοσία απέναντι σε ολόκληρο το Έθνος.
Συγκεκριμένα αιτήματα προς τη Βουλή και τους θεσμούς:
1 – Άμεση παραίτηση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εξωτερικών.
2 – Προκήρυξη εθνικών εκλογών εντός 60 ημερών, με διασφαλισμένες διαδικασίες διαφάνειας.
3 – Σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για την πλήρη διερεύνηση πράξεων που συνιστούν παραχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων, με δυνατότητα παραπομπής σε Ειδικό Δικαστήριο.
4- Νομοθετική θωράκιση ώστε οποιαδήποτε παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας να απαιτεί δημοψήφισμα με αυξημένη πλειοψηφία.
Οι πολίτες δεν ζητούν υποσχέσεις· απαιτούν λογοδοσία. Η Ελλάδα δεν έχει ανάγκη από κυβερνήσεις που «διαπραγματεύονται» την υπόστασή της, αλλά από ηγέτες που θα σταθούν όρθιοι απέναντι σε κάθε εξωτερική και εσωτερική απειλή.
Είτε αποχωρείτε με αξιοπρέπεια, είτε θα σας απομακρύνει ο λαός μέσα από τις διαδικασίες που το Σύνταγμα επιτρέπει. Γιατί στο τέλος της ημέρας, αυτό το Έθνος δεν σας ανήκει – ανήκει σε όλους εμάς.
Ερώτημα προς όλους τους πολιτικούς χώρους:
Πόσο ακόμα θα σιωπάτε; Θα συναινέσετε κι εσείς σε αυτή τη στημένη παράδοση της χώρας ή θα σταθείτε, επιτέλους, στο ύψος των περιστάσεων;
Η Βουλή σιωπά. Η Κυβέρνηση προβαίνει σε «διπλωματικούς ελιγμούς» που καταλήγουν σε ηθελημένη παραχώρηση κυριαρχίας. Η Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΝΑΤΟ αρκούνται σε δηλώσεις «ίσων αποστάσεων», επιτρέποντας όλους, δίχως διακρίσεις, να παραβιάζουν την ελληνική ΑΟΖ, τον εναέριο χώρο και τα δικαιώματα των νησιών μας.
Η UNCLOS είναι σαφής:
Άρθρο 56: Τα κράτη έχουν αποκλειστικά κυριαρχικά δικαιώματα στην ΑΟΖ τους.
Άρθρο 121: Τα νησιά έχουν πλήρη δικαιώματα ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας.
Άρθρο 73: Τα κράτη μπορούν να επιβάλουν μέτρα κατά παραβατών.
Άρθρο 300: Όλες οι διατάξεις πρέπει να εφαρμόζονται με καλή πίστη.
Όταν το κράτος αποφεύγει να ασκήσει τα δικαιώματά του, δεν πρόκειται για αμέλεια αλλά για συνενοχή. Η στάση αυτή ισοδυναμεί με παραίτηση από εθνική κυριαρχία και συνιστά πράξη εθνικής προδοσίας.
Ανακλητικά:
Η χώρα:
Δέχεται συνεχείς παραβιάσεις ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας από τρίτα κράτη.
Υπομένει στρατιωτικές και υβριδικές απειλές χωρίς αντίδραση.
Βλέπει τους διεθνείς οργανισμούς (Ε.Ε., ΝΑΤΟ, ΟΗΕ) να εφαρμόζουν πολιτική ίσων αποστάσεων, αποδυναμώνοντας το διεθνές δίκαιο.
Η κυβέρνηση και η Βουλή έχουν καθήκον να εφαρμόζουν το Σύνταγμα (άρθρα 1 και 27) που απαγορεύει εκχώρηση κυριαρχίας χωρίς δημοψήφισμα και διεθνείς συμφωνίες που σέβονται την εθνική ακεραιότητα. Όταν αποφεύγουν να πράξουν το αυτονόητο, παραβιάζουν θεμελιώδη καθήκοντα πίστης προς την Πατρίδα.
II. Νομική Ανάλυση – UNCLOS
Η Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας (UNCLOS, 1982), στην οποία η Ελλάδα είναι συμβαλλόμενο μέρος, παρέχει ρητές πρόνοιες που καταστρατηγούνται.
Άρθρο 56 – Κυριαρχικά Δικαιώματα στην ΑΟΖ
Τα παράκτια κράτη έχουν αποκλειστικά κυριαρχικά δικαιώματα για την εξερεύνηση, εκμετάλλευση και διαχείριση φυσικών πόρων, καθώς και δικαιοδοσία σε θέματα προστασίας περιβάλλοντος και θαλάσσιας έρευνας.
Η μη επιβολή αυτών των δικαιωμάτων συνιστά εγκατάλειψη εθνικής αρμοδιότητας.
Η ανοχή παραβιάσεων από τρίτους αντίκειται στην υποχρέωση due diligence που επιβάλλει το διεθνές δίκαιο.
Άρθρο 121 – Νομικό Καθεστώς Νησιών
Όλα τα νησιά, ανεξαρτήτως μεγέθους, διαθέτουν πλήρη δικαιώματα ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας, εφόσον μπορούν να συντηρήσουν ανθρώπινη διαβίωση ή οικονομική δραστηριότητα.
Η αμφισβήτηση αυτών των δικαιωμάτων από τρίτες χώρες είναι νομικά αβάσιμη.
Η αδράνεια της Ελλάδος να τα υπερασπιστεί ισοδυναμεί με σιωπηρή παραίτηση.
Άρθρο 73 – Μέτρα Επιβολής
Τα παράκτια κράτη δικαιούνται να λαμβάνουν μέτρα (περιλαμβανομένων κατασχέσεων και ποινικών κυρώσεων) για την προστασία των κυριαρχικών τους δικαιωμάτων.
Η έλλειψη τέτοιων μέτρων παραβιάζει την υποχρέωση προστασίας της εθνικής επικράτειας.
Άρθρο 300 – Καλή Πίστη και Κατάχρηση Δικαιωμάτων
Όλα τα κράτη οφείλουν να ασκούν τα δικαιώματά τους με καλή πίστη και να απέχουν από πράξεις που συνιστούν κατάχρηση δικαιωμάτων.
Η Ελλάδα, με την ανοχή παραβιάσεων, επιτρέπει κατάχρηση του διεθνούς συστήματος εις βάρος της και εις βάρος της διεθνούς σταθερότητας.
III. Αγγλικό Υπόμνημα – Έκκληση προς τον Πρόεδρο των ΗΠΑ
@realDonaldTrump @SecRubio @SEPeaceMissions @US_EUCOM @USNATO @congressdotgov @WhiteHouse
Subject: Coordinated Undermining of Greek Sovereignty and U.S. Energy Policy in the Eastern Mediterranean
Mr. President,
The absence of a U.S. Ambassador in Athens has created a strategic void, exploited by hostile powers to destabilize Greece, Cyprus, and Israel. This directly threatens the Eastern Mediterranean Energy Policy promoted by your Administration.
Furthermore, actions and omissions by the U.S. Consul in Turkey have:
Projected an image of an incapable America unable to uphold agreements.
Encouraged coordinated violations of UNCLOS, including military #provocations.
Enabled a hybrid operation aimed at dismantling U.S. credibility and energy security objectives.
We urge immediate action:
Appointment of a U.S. Ambassador to Athens.
Public reaffirmation of U.S. support for Greek sovereignty and enforcement of #UNCLOS.
Strategic review of U.S. diplomatic posture in Turkey.
Joint operational measures with Greece to deter further aggression.
Failure to respond risks irreversible damage to U.S. leadership and regional stability.
In Greek:
IV. Συμπέρασμα – Αιτήματα Δράσης
Η Ελλάδα απαιτεί:
Παραίτηση της κυβέρνησης και προκήρυξη εκλογών.
Σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για την αναζήτηση ευθυνών.
Άμεση ενεργοποίηση νομικών και επιχειρησιακών μηχανισμών για επιβολή UNCLOS.
Διεθνή παρέμβαση για την αποκατάσταση της διεθνούς νομιμότητας.
Η σιωπή δεν είναι επιλογή. Η ανοχή ισοδυναμεί με συνενοχή. Και η Ιστορία θα καταγράψει ποιος υπερασπίστηκε την Ελλάδα και ποιος την παρέδωσε.
—————
Mixed:
Subject: Systematic Violation of International Law and Sabotage of U.S.-Greece-Cyprus-Israel Agreements
#US – #GREECE – #CYPRUS – #ISRAEL
This memorandum documents violations of UNCLOS, threats to regional energy security, and the collapse of institutional mechanisms meant to uphold international law.
Legal Basis:
UNCLOS Articles 2, 56, 73, 121, and 300.
#ITLOS and #ICJ precedents confirming full maritime rights for islands (Bangladesh/Myanmar 2012, Nicaragua/Colombia 2012, Romania/Ukraine 2009).
Strategic Impact:
Undermining of #EastMed pipeline and #LNG infrastructure.
Weakening of #NATO cohesion and #EU energy indepe1ndence.
Coordinated hostile actions by #Turkey, Middle Eastern actors, and certain #European states that pursue destabilization.
Request for Action:
Establishment of an international monitoring mechanism for UNCLOS violations in the Eastern Mediterranean.
Enforcement of maritime boundaries as recognized by international law.
Reinforcement of U.S.-Greece-Cyprus-Israel agreements as pillars of regional stability.
———————-
#MEMORANDUM OF PROTEST AND URGENT APPEAL
To: United Nations Security Council, U.S. Administration, European Union Institutions
From: Citizens of the Hellenic Republic
Subject: Systematic Violation of Greek Sovereignty, UNCLOS Breaches, and #Sabotage of U.S.-Greece-Cyprus-Israel Strategic Framework
1. Introduction and Purpose of Memorandum
This memorandum aims to document the ongoing and systematic violations of Greek maritime sovereignty and to expose the orchestrated campaign undermining regional energy security and stability in the Eastern Mediterranean. The absence of decisive institutional action, coupled with the deliberate tolerance of such violations by the Greek executive and legislative branches, has created a vacuum that threatens both Greek territorial integrity and allied strategic interests.
2. Legal Framework under UNCLOS
2.1 Sovereignty and Jurisdiction (Articles 2 and 56)
Article 2 establishes full sovereignty of coastal states over their territorial seas, including the air space above and the seabed beneath.
Article 56 confers sovereign rights in the Exclusive Economic Zone (EEZ) for exploration, exploitation, conservation, and management of natural resources.
Violation: Turkey’s persistent deployment of research and military vessels within the Greek EEZ constitutes a direct breach of these provisions.
2.2 Enforcement Rights (Article 73)
Coastal states may take measures, including boarding, inspection, arrest, and judicial proceedings, to ensure compliance with their laws in the EEZ.
Violation: Greece’s government systematically refrains from enforcing these rights, effectively enabling hostile incursions.
2.3 Legal Status of Islands (Article 121)
Islands generate full maritime zones (territorial sea, EEZ, continental shelf).
Violation: Turkey’s doctrine of “Blue Homeland” unlawfully denies islands such as Kastellorizo and Crete their full maritime entitlements, contradicting UNCLOS and ITLOS (Bangladesh/Myanmar, 2012) and ICJ (Romania/Ukraine, 2009) precedents.
2.4 Good Faith and Abuse of Rights (Article 300)
States shall fulfill obligations in good faith and shall not abuse their rights.
Violation: Coordinated maneuvers by Turkey, supported by regional actors, demonstrate clear bad faith aimed at destabilizing the legal order of the Eastern Mediterranean.
3. Jurisprudential Precedents
Bangladesh/Myanmar (ITLOS, 2012): Islands entitled to full effect in maritime delimitation.
Romania/Ukraine (ICJ, 2009): Small features cannot diminish the maritime entitlements of larger territories.
Nicaragua/Colombia (ICJ, 2012): Full EEZ and continental shelf rights for island territories.
These cases reinforce Greece’s entitlement to its maritime zones under international law.
4. Strategic and Geopolitical Context
4.1 Absence of U.S. Diplomatic Presence in Athens
The lack of a U.S. Ambassador has allowed Turkey to exploit diplomatic inertia, creating a perception of American weakness and eroding confidence in U.S. security guarantees.
4.2 Role of U.S. Consulate in Turkey
Evidence suggests the U.S. Consul in Turkey has facilitated policies that directly undermine U.S. strategic objectives by:
Obstructing EastMed pipeline development.
Undermining LNG agreements between the U.S. and Greece.
Encouraging a perception of U.S. disengagement from regional commitments.
4.3 Coordinated Hostility
Turkey has escalated military overflights and naval deployments.
Regional actors exploit Greece’s institutional paralysis to advance revisionist agendas.
Israel and Cyprus face parallel threats, destabilizing trilateral cooperation.
5. Energy Security and Allied Commitments
5.1 EastMed Pipeline
A project critical to diversifying European energy sources is being deliberately sabotaged through hybrid tactics, including legal disputes and naval intimidation.
5.2 LNG Infrastructure
U.S.-backed LNG terminals, such as Alexandroupolis, face systematic pressure campaigns from Turkey and allied entities.
5.3 Mutual Defense Cooperation Agreement (MDCA)
Despite Greece’s expanded defense commitments to the U.S., the absence of reciprocal diplomatic and operational support undermines the credibility of the agreement.
6. Requests for Immediate Action
Appointment of a U.S. Ambassador to Athens to restore bilateral coordination and signal U.S. commitment to regional stability.
International Monitoring Mechanism under UN or NATO auspices to enforce UNCLOS compliance in the Eastern Mediterranean.
Reaffirmation of U.S.-Greece-Cyprus-Israel Energy and Security Agreements, including explicit support for EastMed and LNG infrastructure.
Referral to ITLOS or ICJ for adjudication of Turkey’s unlawful maritime claims.
Investigation of Complicity by Greek officials enabling violations of UNCLOS and dereliction of sovereign duty.
Annexes
Annex A: Maps of Greek EEZ and overlapping claims.
Annex B: Texts of UNCLOS Articles 2, 56, 73, 121, 300.
Annex C: Jurisprudential excerpts from ITLOS and ICJ cases.
Annex D: Energy agreements (EastMed, LNG terminals, MDCA framework).
Annex E: Chronology of violations (2020–2025).
FINAL FOR LEGAL ISSUES SIMPLE READ FOR CLARITY TO ALL
1/ Greece is under systematic violation of its sovereignty. Turkish vessels operate illegally in our EEZ, breaching UNCLOS, while our government shows deliberate tolerance, undermining both Greek security and US energy strategy in the Eastern Mediterranean.
2/ Under UNCLOS, islands have full maritime rights. Turkey’s “Blue Homeland” doctrine denies these rights to Greek islands like Crete and Kastellorizo, violating Articles 2, 56, 73, 121, and 300, as well as ITLOS and ICJ precedents that guarantee island entitlements.
3/ The absence of a US Ambassador in Athens has created a dangerous vacuum. Turkey exploits this to project American weakness, eroding confidence in US commitments and sabotaging the EastMed energy corridor that you, Mr. President, have prioritized for Europe’s stability.
4/ The US Consul in Turkey is perceived to be facilitating policies undermining your own strategy—blocking EastMed, obstructing LNG terminals, and fostering a narrative of US disengagement, all to Turkey’s advantage and at Greece, Cyprus, and Israel’s expense.
5/ Turkey escalates military threats with coordinated naval and aerial provocations, while hybrid operations aim to destabilize our region. These are not just attacks on Greece but on the US-Greece-Cyprus-Israel alliance and your vision of energy independence for Europe.
6/ We urge immediate action: appoint a US Ambassador to Athens, reaffirm EastMed and LNG support, and launch an international mechanism to enforce UNCLOS compliance. Without this, Turkey’s aggression risks collapsing your strategic framework for the Eastern #Mediterranean.

The Map Explains Violations Against Greece, Cyprus, Israel, #India.

An Example – is draft pic.
A New Military Conflict Rises.

ΥΠΕΡΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΤΗΣ ΦΑΚΗΣ Ο ΓΡΑΦΩΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ, ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ.
και τι εχει να κερδισει ο φουκαρας ελληνας βιοπαλεστής απο τα κοιτάσματα και τα αερια αν και όποτε βγουνε? ολα θα τα μασησουν οι πολυεθνικες πετρελαικες και 5-10 οικογενειες ελληνων ολιγαρχων. ο φουκαρας θα παρμειενει αμορφωτος φουκαρας να περιμενει κοκκαλακι επιδομα και του λενε η ψωροκωστενα ειναι φτωχη χωρα. Να πα να πολεμησει η Chevron και ολοι οι φλωροι τυπου Σκερτσου.