Η Ρουμανία αναδιοργανώνεται για να είναι έτοιμη στην ανοικοδόμηση της Ουκρανίας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Ρουμανία κατασκευάζει ήδη σιδηροδρομικές και θαλάσσιες οδούς για την ανοικοδόμηση της Ουκρανίας, έργα τα οποία χρηματοδοτούνται από ευρωπαϊκά κρατικά κεφάλαια, σύμφωνα με την ρουμανική Profit.

Η Ουκρανία προετοιμάζεται για μια πιθανή φάση μεγάλης ανασυγκρότησης και η Ρουμανία λαμβάνει σημαντικά μέτρα για να υποστηρίξει αυτή τη διαδικασία εκσυγχρονίζοντας τις υποδομές μεταφορών της.

Το λιμάνι της Κωνστάντζα, το μεγαλύτερο στη Μαύρη Θάλασσα, βρίσκεται στο επίκεντρο αυτών των προσπαθειών.

Σημαντικές επενδύσεις σε λιμενικές υποδομές

Ο πρώην Υπουργός Μεταφορών, Σόριν Γκριντεάνου , δήλωσε ότι το λιμάνι της Κωνστάντζα «πρέπει να γίνει ο κύριος κόμβος logistics για την ανοικοδόμηση της Ουκρανίας».

Η Διοίκηση Θαλάσσιων Λιμένων της Κωνστάντζας υπέγραψε πρόσφατα σύμβαση χρηματοδότησης για την επέκταση ενός σημαντικού εσωτερικού δρόμου σε τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας. Το έργο χρηματοδοτείται από ευρωπαϊκά κεφάλαια και τον κρατικό προϋπολογισμό.

Εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου

Η CFR Infrastructură υπέγραψε σύμβαση ύψους 524,5 εκατομμυρίων λέι για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων στο λιμάνι της Κωνστάντζα . Οι εργασίες θα διαρκέσουν 37 μήνες και στοχεύουν στην αύξηση της ταχύτητας κυκλοφορίας και στην πλήρη ηλεκτροκίνηση.

Μια ομάδα αναμονής 32 γραμμών για εμπορευματικά τρένα κατασκευάζεται περίπου 15 χλμ. από το λιμάνι. Το έργο, αξίας 347,76 εκατομμυρίων λέι, περιλαμβάνει πλήρη ηλεκτροδότηση και εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων σηματοδότησης. Το λιμάνι της Κωνστάντζα καλύπτει 4.000 εκτάρια και έχει βάθος 8-19 μέτρα, επιτρέποντας τον ελλιμενισμό οποιουδήποτε τύπου πλοίου.

Συνδέεται άμεσα με τον Δούναβη και διαθέτει εσωτερικό σιδηροδρομικό δίκτυο 326 χιλιομέτρων.

Η γεωγραφική του θέση την καθιστά πλεονεκτική στο εμπόριο μεταξύ Ασίας και Κεντρικής Ευρώπης, καθώς βρίσκεται τρεις φορές πιο κοντά στη Διώρυγα του Σουέζ από το λιμάνι του Ρότερνταμ.

Ενίσχυση του στρατηγικού ρόλου της Ρουμανίας

Μέσω αυτών των επενδύσεων, η Ρουμανία εδραιώνει τη θέση της ως στρατηγικός διάδρομος μεταξύ της Μαύρης Θάλασσας και της Κεντρικής Ευρώπης. Το λιμάνι της Κωνστάντζας ετοιμάζεται να γίνει ένα από τα κύρια κέντρα logistics για την Ουκρανία μετά τον πόλεμο. Ο εκσυγχρονισμός των υποδομών μεταφορών της Ρουμανίας, ιδίως του λιμένα της Κωνστάντζας και των σιδηροδρομικών και οδικών συνδέσεών του, διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην προετοιμασία για την υποστήριξη της ανοικοδόμησης της Ουκρανίας, σύμφωνα με τη ρουμανική libertatea.

ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ  – Echedoros.blog

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ