Μία ανάρτηση του Γιώργου Π. Αποστολόπουλου
Μέλους Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ και Αντιδημάρχου Δήμου Αθηναίων
Δεν περνάς αν δεν πληρώσεις! Και έλαβε το κρακεράκι του ως αντίτιμο για τα “διόδια”…
Ο γαϊδαράκος ωστόσο ούτε άπληστος είναι ούτε κερδοσκόπος.
Στα ανθρώπινα διόδια ωστόσο, η απληστία, η κερδοσκοπία και το ξεπούλημα δημόσιας υπηρεσίας περισσεύουν.
Επί Κώστα Καραμανλή και Γιώργου Σουφλιά τα διόδια δόθηκαν σε ιδιώτες. Και η αλήθεια είναι ότι κανένα αντιπολιτευόμενο Κόμμα δεν αντέδρασε όπως έπρεπε.
Επιπλέον, από τότε κανείς δεν νοιάστηκε για τις υπέρογκες αυξήσεις και το κόστος ενός ταξιδιού, μίας εκδρομής, μίας αναγκαίας διαδρομής. Όλα στο βωμό του κέρδος.
Όσο για το Κυβερνητικό παραμύθι της Μαξίμου Α.Ε. περί διοδίων σε όλη την Ευρώπη το οποίο στη χώρα της ημιμάθειας γίνεται εύκολα πιστευτό, παραθέτω τη λίστα των χωρών που ΔΕΝ έχουν διόδια (εκτός από ορισμένες γέφυρες και σήραγγες)
👉Γερμανία
👉Λουξεμβούργο
👉Λιχτενστάιν
👉Ρωσία
👉Εσθονία
👉Φινλανδία
👉Λιθουανία
👉Λετονία
👉Ηνωμένο Βασίλειο (εκτός από λίγες γέφυρες και σήραγγες)
👉Ουκρανία
👉Δανία (εκτός από δύο γέφυρες)
👉Βέλγιο (εκτός από μία σήραγγα).
👉Βοσνία (εκτός από ένα μικρό τμήμα αυτοκινητοδρόμου).
👉Μαυροβούνιο (εκτός από μια σήραγγα και ένα πορθμείο),
👉Ολλανδία (εκτός από μία σήραγγα)
👉Σουηδία (εκτός από δύο γέφυρες και τις εισόδους Στοκχόλμης και Γκέτεμποργκ τις καθημερινές).
Και όσες έχουν ωστόσο, σκεφτείτε ποιος είναι ο μέσος μισθός τους και τι υπερσύγχρονες δημόσιες συγκοινωνίες και τραίνα διαθέτουν…
“Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα, τι γαϊδάρους βγάζεις τώρα;”.
