Μία απάντηση στο “Πετρέλαιο, αγορές και στο βάθος επέμβαση πεζοναυτών: Γιατί ο Τραμπ κάνει ότι συνομιλεί με το Ιράν”
Δεν χρειάζεται κανείς να κατακτήσει ολοκληρωτικά το ΙΡΑΝ. Αρκεί η επιχείρηση που θα γίνει να εστιάζει στον έλεγχο τριών βασικών νησιών (Μικρή Τουμπ, Μεγάλη Τουμπ, κι ενα νησάκι νότια του Χαργκ) τα οποία ελέγχουν την διέλευση του πετρελαίου παγκοσμίως. Αν αυτά τα νησιά αλλάξουν χέρια, το στρατηγικό πλεονέκτημα του Ιράν θα εξουδετερωθεί, επιταχύνοντας την πτώση του καθεστώτος. Για όσους δεν γνωρίζουν αυτά τα νησιά ήταν στην κατοχή των ΗΑΕ αλλά κατελήφθησαν το 1971 απο το ΙΡΑΝ. Τώρα είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να τα παρούν πισω…
Δεν χρειάζεται κανείς να κατακτήσει ολοκληρωτικά το ΙΡΑΝ. Αρκεί η επιχείρηση που θα γίνει να εστιάζει στον έλεγχο τριών βασικών νησιών (Μικρή Τουμπ, Μεγάλη Τουμπ, κι ενα νησάκι νότια του Χαργκ) τα οποία ελέγχουν την διέλευση του πετρελαίου παγκοσμίως. Αν αυτά τα νησιά αλλάξουν χέρια, το στρατηγικό πλεονέκτημα του Ιράν θα εξουδετερωθεί, επιταχύνοντας την πτώση του καθεστώτος. Για όσους δεν γνωρίζουν αυτά τα νησιά ήταν στην κατοχή των ΗΑΕ αλλά κατελήφθησαν το 1971 απο το ΙΡΑΝ. Τώρα είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να τα παρούν πισω…