Ανακοίνωση του υπουργείου εξωτερικών του Ιράν για τις συνομιλίες με ΗΠΑ
“Έχουμε συστήσει μια Μονάδα Ελέγχου Συγκρούσεων για να σταθεροποιήσουμε τις γραμμές του μετώπου στη Μέση Ανατολή, συμπεριλαμβανομένου του Λιβάνου
Δεύτερον, έχει σχηματιστεί μια γραμμή άμεσης επικοινωνίας μέσω της οποίας το Ιράν μπορεί να επικοινωνήσει αν προκύψουν προβλήματα στο Στενό του Ορμούζ
Τρίτον, έχει σχηματιστεί μια ομάδα εργασίας για το πυρηνικό ζήτημα, η οποία θα ξεκινήσει τη δουλειά της μόλις οι Ηνωμένες Πολιτείες εφαρμόσουν πλήρως την Πρόταση 13 της συμφωνίας
Τέταρτον, έχουμε υπογράψει συμφωνίες με το Κατάρ σχετικά με την απελευθέρωση των παγωμένων περιουσιακών στοιχείων του Ιράν
Πέμπτον, έχουμε λάβει έγγραφα από τις Ηνωμένες Πολιτείες που μας επιτρέπουν να πουλάμε Πετρέλαιο, Αέριο και Πετρελαϊκά Προϊόντα χωρίς κυρώσεις για μια περίοδο 60 ημερών”
