Οι διαδηλώσεις στην όμορη Αλβανία συνεχίζονται κατά της κυβέρνησης του Έντι Ράμα,
ενός Πρωθυπουργού που με απόφαση του απαγορεύει στους πολίτες εφεξής να επισκέπτονται έναν Παράδεισο της γης τους δωρεάν.
Από εδώ και εμπρός θα πληρώνουν, και μάλιστα θα πληρώνουν χοντρά λεφτά για να τον επισκεφτούν όσοι δεν θα περιλαμβάνονται στους χίλιους που θα επιλεχθούν για να τον καθαρίζουν, κτλ. και αμέσως μετά θα φεύγουν.
Από αυτήν την επένδυση ο Ράμα που δεν βάζει «μία» μα θα βγάζει πολλές, αναμένει να κάνει την «μπάζα» της ζωής του. Είναι λοιπόν δυνατόν να δώσει σημασία σ αυτούς που τα θέλουν «όλα δικά τους» δηλαδή αυτά που πάντα είχαν.
Αν είναι δυνατόν. Ας πρόσεχαν πριν τον ψηφίσουν.
