Νησί και πόσιμο νερό. Θα έπρεπε να είναι αυτονόητος συνδυασμός. Για πολλά νησιά μας, όμως, δεν ήταν πάντα
Τα καλοκαίρια στη Σύρο μού έμαθαν ότι τα νησιά δεν είναι μόνο εικόνες και διακοπές. Είναι και καθημερινότητα, ανάγκες, υποδομές. Και το πόσιμο νερό είναι από τις πιο βασικές.
Χθες, μαζί με τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρο Παπασταύρου, παρουσιάσαμε 10 έργα αντιμετώπισης της λειψυδρίας σε 9 νησιωτικούς δήμους, με χρηματοδότηση άνω των 15 εκατ. ευρώ.
Έργα για καλύτερα δίκτυα ύδρευσης, λιγότερες διαρροές, νέες μονάδες αφαλάτωσης, δεξαμενές και υποδομές που δίνουν πραγματικές λύσεις σε νησιά που πιέζονται κάθε χρόνο περισσότερο.
Από τη Νάξο και την Αμοργό, μέχρι την Αστυπάλαια, τη Ρόδο, τη Λέρο, τη Σκόπελο, την Αλόννησο, τη Ζάκυνθο και τη Βιάννο,
κάνουμε ένα ακόμη βήμα για να στηρίξουμε την καθημερινότητα των νησιωτών.
Τα νησιά μας αποκτούν υποδομές, με σχέδιο και σεβασμό στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων που μένουν εκεί όλο τον χρόνο.
