Σ. Φυντανίδης: «Αν έπαιρνα τόσα χρήματα… θα ήμουν στο Μόντε Κάρλο»
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σεραφείμ Φυντανίδης: «Αν έπαιρνα τόσα χρήματα δεν θα ήμουνα τώρα εδώ, θα ήμουν στο Μόντε Κάρλο»
Ολυμπία: Αν ήσουν στο Μόντε Κάρλο, ΔΕΝ θα έπαιρνες τόσα χρήματα. Πρωτοσελιδα – Ειδήσεις