Αυτό είναι το F-16V Viper -Αναλυτικά η Αναβάθμιση [ F-16 E / F / V Block 60 / 70 ]

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


F-16V Fighter – Αναβάθμιση

Το F-16V Gold Viper είναι η τελευταία έκδοση του μαχητικού αεροσκάφους F-16 Fighting Falcon,  4,5ης γενιάς, πολλαπλών ρόλων που παράγεται από την Lockheed Martin.
Το Viper ενσωματώνει προηγμένες δυνατότητες ως μέρος μιας αναβάθμισης για καλύτερη διαλειτουργικότητα με μαχητικά πέμπτης γενιάς, συμπεριλαμβανομένων των F-35 και F-22.
F-16-Viper-Lockheed-Martin-F-16-Block-70-greek (10).png
Ο αεριωθούμενος F-16V μπορεί να αναπτυχθεί σε αποστολές καταστολής αντιαεροπορικής άμυνας (SEAD), μάχης αέρα-εδάφους και αεροπορικής υπεροχης, καθώς και αποστολές απαγόρευσης και απαγόρευσης θαλάσσης.
Το αεροσκάφος διαθέτει εναέρια ικανότητα αποστολής ρόλων αποστολής και μπορεί να ανιχνεύει και να παρακολουθεί στόχους που είναι δύσκολο να βρεθούν, χαμηλής παρατηρησιμότητας σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
F-16-Viper-Lockheed-Martin-F-16-Block-70-greek (9)

Το πιλοτήριο

F-16-Viper-Lockheed-Martin-F-16-Block-70-greek (7)
Αυτή η αναπαράσταση του cockpit F-16V δείχνει την ευρεία κεντρική οθόνη βάσης (CPD) που παρέχεται από την Elbit Systems of America.

Τα Elbit Systems of America παρέχουν περισσότερες λεπτομέρειες στο κέντρο της οθόνης ( CPD) που παρέχει στον Lockheed Martin για την αναβάθμιση του F-16V. Μαζί με ένα νέο ραντάρ AESA , το CPD αποτελεί βασικό στοιχείο της αναβάθμισης, η οποία προχωρά σε 150 Ταϊβανέζικα F-16A / B, ενώ η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ προσπαθεί να χρηματοδοτήσει τις βελτιώσεις για το δικό της στόλο.
F-16-Viper-Lockheed-Martin-F-16-Block-70-greek (8).png
Το CPD αντικαθιστά παλιά ηλεκτρομηχανικά όργανα, βελτιώνοντας την παρουσίαση των δεδομένων και μειώνοντας τον φόρτο εργασίας του πιλότου, σύμφωνα με την Elbit. Παρέχει επίσης μια οθόνη υψηλής ανάλυσης για εικόνες αισθητήρων και για τακτική αντίληψη της κατάστασης. Το Elbit ενσωματώνει δεδομένα στην CPD , επιτρέποντάς του να συνδεθεί με την υπάρχουσα υποδομή του F-16.
Πηγή ainonline.com
F-16-Viper-Lockheed-Martin-F-16-Block-70-greek (7).png

Οθόνη βάσης F-16 στο κέντρο

Elbit-cpd001_3
Η οθόνη βάσης Elbit Systems of America® F-16 προσθέτει μια νέα λειτουργική διάσταση στο πιλοτήριο F-16 με ένα εργονομικά σχεδιασμένο σύστημα για την αποτελεσματικότητα και την άνεση του συστήματος διεύθυνσης. Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα περιλαμβάνουν:

  • Εικόνα αισθητήρα υψηλής ανάλυσης
  • Αντιληψης της τακτικής κατάστασης
  • Σύνθετη εφαρμογή ψηφιακού χάρτη
  • Επεξεργασία σε πραγματικό χρόνο και απεικόνιση πληροφοριών ασφαλείας πτήσεων
  • Πολυλειτουργικός εξοπλισμός που αντικαθιστά αναλογικούς μετρητές και εγκαθιστάτε εύκολα με τις υπάρχουσες καλωδιώσεις
  • Στιγμιαία και εξαιρετικά ορατή απεικόνιση ημέρας και νύχτας με συμβατότητα NVG
  • Λύση χαμηλού κινδύνου με υψηλή προσέγγιση TRL
  • Συντήρηση χαμηλού κόστους χρησιμοποιώντας σύγχρονη αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών
  • Υψηλή αξιοπιστία λόγω του ανώτερου MTBF
  • Εγκατάσταση χαμηλού αποτυπώματος που προσφέρει την καλύτερη διασύνδεση ανθρώπου-μηχανή ενώ διατηρεί την επιλογή ρύθμισης αναλογικών μετρητών A / C 
  • Source elbitsystems-us.com

Το ραντάρ AESA

Ραντάρ Northrop Grumman APG-83

F-16-Viper-Lockheed-Martin-F-16-Block-70-greek (5)
APG-83 κλιμακωτό ραντάρ Agile Beam (SABR)

Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μηχανικά ραντάρ σάρωσης, η ηλεκτρονική σάρωση της SABR εξαλείφει την ανάγκη για κινητά μέρη.
Η ενιαία, ενοποιημένη μονάδα που μπορεί να αντικατασταθεί από τη γραμμή περιέχει τις λειτουργίες λήψης, διέγερσης και επεξεργασίας. Τα ηλεκτρονικά συστήματα στερεάς κατάστασης προωθούν τρεις έως πέντε φορές μεγαλύτερη αξιοπιστία σε σχέση με τα τρέχοντα συστήματα ραντάρ.
Οι ηλεκτρονικοί σαρωτές επιταχύνουν τις αναζητήσεις περιοχής, με αποτέλεσμα ταχύτερη αποκάλυψη των στόχων, σε μεγαλύτερη απόσταση παρακολούθηση και στοχοποίηση. Αυτή η μέθοδος χρησιμοποιείται επίσης για την επίγνωση της κατάστασης, καλύτερη αποτελασματικότητα κι επιβίωση.
Το SABR χρησιμοποιεί μια δυνατότητα ευρείας περιοχής, υψηλής ευκρίνειας, ραντάρ συνθετικού ανοίγματος με το όνομα “BIG SAR”. Αυτός ο εναλλακτικός τρόπος λειτουργίας παρέχει ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων. Και αυτό επιτρέπει μεγαλύτερη ανάλυση της κατάστασης, περισσότερη ευελιξία και γρηγορότερη στόχευση σε ολες τις καιρικές συνθήκες
Πηγή Lockheed Martin

Sniper Advanced Targeting Pod

atp_sniper_lockheed_martin
Ο προηγμένος σκοπευτής Sniper Advanced Targeting Pod (ATP) προσφέρει δυνατότητες στόχευσης υψηλού επιπέδου αέρα-προς-επιφάνεια και αέρα-αέρος στο F-16V. Υποστηρίζει την εκκίνηση όλων των όπλων καθοδηγούμενων με λέιζερ και GPS που κατευθύνονται από πολλούς ακίνητους και κινούμενους στόχους. Το αεροσκάφος μπορεί να ενσωματωθεί με FLIR / σύστημα λέιζερ, και τα πλαίσια αναγνώρισης και πλοήγησης.
Πηγή airforce-technology.com

Ο κινητήρας

Το F-16V ωθείται από ένα Pratt & Whitney F100-PW-229 ή από έναν κινητήρα γενικής χρήσης F110-GE-129. Ο F100-PW-229 αναπτύσσει ώθηση 29,100lb, ενώ ο F110-GE-129 παράγει ισχύ 29.500lb.
Ο κινητήρας παρέχει τη μέγιστη ταχύτητα Mach 2
Πηγή airforce-technology.com
csm_f110_main_c8b3fedcaa
Ο γενικός ηλεκτροκίνητος κινητήρας F110-GE-129 γενικής ισχύος ισχύος 29.500lb

Συστήματα οπλισμού F-16V

Το F-16V μπορεί να οπλισθεί με μια σειρά βλημάτων αέρα-αέρος (AAM), συμπεριλαμβανομένων AAM-9 Sidewinder, Magic II και ASRAAM AAM μικρής εμβέλειας, καθώς και AIM-7, Sky Flash και AIM-120.
Οι υψηλές οπτικές γωνίες AAM, όπως AIM-9X, Python IV, AIM-132 ASRAAM και IRIS-T είναι επίσης πιστοποιημένοι
Το αεροσκάφος υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση των βλημάτων AGM-119 / AGM-84 / AGM-65G και των AGM-65 tactical πυραύλων AGV-65 Maverick, των βομβών Paveway κατευθυνόμενων με λέιζερ, των βομβών GBU-15
Πηγή airforce-technology.com

F-16 E / F / V Block 60/70

Ανάπτυξη F-16V

Ο αεροσκάφος F-16V παρουσιάστηκε στο αεροσκάφος της Σιγκαπούρης τον Φεβρουάριο του 2012. Το Viper είναι διαθέσιμο ως νέο αεροσκάφος παραγωγής, ενώ ένα εξάρτημα διατίθεται και για τις υπάρχουσες εκδόσεις F-16.
Ο Lockheed Martin έλαβε σύμβαση ύψους 1,85 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την αμερικανική κυβέρνηση για την αναβάθμιση του αεροσκάφους 145 F-16A / B του αεροσκάφους Block 20 για την Πολεμική Αεροπορία της Δημοκρατίας της Κίνας (Ταϊβάν) τον Οκτώβριο του 2012. Οι αναβαθμίσεις βασίζονται στην έκδοση F-16V.
Πηγή airforce-technology.com
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ netakias.com

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ