Δρ. Χρήστος Καραχρήστος: Μελέτη Τσιόδρα ότι 38,5% των θανάτων θα είχε αποφευχθεί αν είχαμε δυνατό ΕΣΥ
Ο Χρήστος Καραχρήστος γενικός γραμματέας ένωσης Νοσοκομειακών Γιατρών Θεσσαλονίκης στο Kontra24 με την Αναστασία Γιάμαλη https://www.youtube.com/watch?v=gi5keUYG1B0 Πρωτοσελιδα - Ειδήσεις