Δημήτρης Μάρδας για τη Θεσσαλονίκη: Σε ένα τετραγωνικό χιλιόμετρο η εικόνα της καταστροφής!
Πηγαίνοντας προς το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης απέναντι από την Ανωτάτη Σχολή Πολέμου ήταν το εργοστάσιο της ΒΙΑΜΥΛ..Δεν υπάρχει πια.Λίγο πιο κάτω αριστερά…
Πηγαίνοντας προς το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης απέναντι από την Ανωτάτη Σχολή Πολέμου ήταν το εργοστάσιο της ΒΙΑΜΥΛ..Δεν υπάρχει πια.Λίγο πιο κάτω αριστερά…