Στις φυσικές καταστροφές δεν "πολεμάνε" μόνο τα μέσα..."πολεμάνε" άνδρες & γυναίκες των Ε.Δ με αυτοθυσία υπερβάλλοντας εαυτόν
Ακολουθεί απόσπασμα από την χθεσινή ομιλία του κ. Πρωθυπουργού στην ΔΕΘ, αναφορικά με την αξιοποίηση των Ε.Δ στις φυσικές καταστροφές... "Αλλά θα…