Νέα επιτυχία Μητσοτακη: Εγραψαν πρόστιμο σε γιατρό που πήγαινε στο νοσοκομείο που δουλεύει για εφημερία
Γιατρός πήγαινε από το σπίτι του στη Θεσσαλονίκη στο νοσοκομείο της Βέροιας όπου εργάζεται για να εργαστεί στην εφημερία του νοσοκομείου αλλά…
Γιατρός πήγαινε από το σπίτι του στη Θεσσαλονίκη στο νοσοκομείο της Βέροιας όπου εργάζεται για να εργαστεί στην εφημερία του νοσοκομείου αλλά…