Η ξεπασια της εξουσίας: Εκλεισαν την παραλιακή στη Θεσσαλονίκη για να διασκεδάσει ανενόχλητος πολιτικός αρχηγός
Τελικά η ξιπασιά της εξουσίας είναι πολύ άσχημο πράγμα! Με αυτήν ακριβώς την ξιπασιά έρχονται αντιμέτωποι οι Θεσσαλονικείς σχεδόν κάθε χρόνο τις…