Κώστας Βαξεβάνης: Μια απάντηση στον Σταύρο Καπάκο
Κατ’ αρχήν νομίζω πως είναι κακό, πολύ κακό, για έναν Γενικό Γραμματέα της ΕΣΗΕΑ, να προβαίνει σε μειωτικούς χαρακτηρισμούς για Μέσα Ενημέρωσης…
Κατ’ αρχήν νομίζω πως είναι κακό, πολύ κακό, για έναν Γενικό Γραμματέα της ΕΣΗΕΑ, να προβαίνει σε μειωτικούς χαρακτηρισμούς για Μέσα Ενημέρωσης…