Μόνο με ραντεβού θα μπορούν να προσέρχονται φορολογούμενοι ή οι νόμιμοι εκπρόσωποί τους για λόγους που σχετίζονται με εκκρεμή υπόθεσή τους στα Τμήματα Ελέγχου των Δ.Ο.Υ., στα Ελεγκτικά Κέντρα (ΚΕ.ΜΕ.ΕΠ., ΚΕ.ΦΟ.ΜΕ.Π.), στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών (Δ.Ε.Δ.) και στις Υπηρεσίες Ελέγχου και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων (Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.).
Αυτό προβλέπουν οδηγίες που έδωσε ο διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργος Πιτσιλής με σκοπό την καλύτερη και έγκαιρη εξυπηρέτηση των φορολογουμένων και την αποτελεσματικότερη λειτουργία των υπηρεσιών της ΑΑΔΕ.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΑΑΔΕ, από τη Δευτέρα, 29 Ιουλίου, η προσέλευση θα πραγματοποιείται, αφού προηγηθεί επικοινωνία με το Τμήμα Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης (γραμματεία) των συγκεκριμένων υπηρεσιών, ώστε να καθορίζεται ο χρόνος συνάντησης με τα αρμόδια για το θέμα στελέχη τους. Η επικοινωνία αυτή μπορεί να πραγματοποιείται μέσω αιτήματος, το οποίο υποβάλλεται αυτοπροσώπως στην αρμόδια υπηρεσία ή αποστέλλεται με οποιοδήποτε πρόσφορο μέσο (ταχυδρομείο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, φαξ).
Προσερχόμενος, ο κάθε ενδιαφερόμενος θα απευθύνεται στη γραμματεία της υπηρεσίας, όπου θα του χορηγείται κάρτα με την ένδειξη, «Επισκέπτης», και την οποία θα φέρει καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του στην υπηρεσία. Να σημειωθεί ότι οι νόμιμοι εκπρόσωποι των φορολογουμένων πρέπει να φέρουν μαζί τους τα σχετικά νομιμοποιητικά τους έγγραφα.
Παράλληλα, η ΑΑΔΕ επεξεργάζεται μια σύγχρονη ηλεκτρονική υπηρεσία για τον προγραμματισμό και την παρακολούθηση των επισκέψεων των φορολογουμένων στις κατά αρμοδιότητα ελεγκτικές φορολογικές υπηρεσίες, μέσω της ανάπτυξης διαδικτυακής εφαρμογής (web based application), στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης των διαδικασιών και της αναβάθμισης των υποδομών και του εξοπλισμού της.
dikaiologitika