Θρίλερ με την κηδεία του δημοσιογράφου και βιογράφου του Αριστοτέλη Ωνάση, Δημήτρη Λυμπερόπουλου, ο οποίος έφυγε από τη ζωή στις 17 Αυγούστου σε ηλικία 95 ετών.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Espresso», η εξόδιος ακολουθία και η κηδεία είχε ανακοινωθεί ότι θα τελούνταν στις 16:30 το απόγευμα της Τρίτης στο Κοιμητήριο του Παλαιού Φαλήρου.
Όμως, μια ώρα πριν υπήρξε ενημέρωση ότι η κηδεία… αναβάλλεται. Αποτέλεσμα; Φίλοι και παλιοί συνεργάτες του διάσημου κοσμικογράφου, που βρέθηκαν εκεί για να τον αποχαιρετήσουν, να μείνουν με τα λουλούδια στο χέρι.
«Η κηδεία αναβάλλεται. Δεν γνωρίζει κανείς πότε θα πραγματοποιηθεί, μιας και πρέπει να υπογράψει κάποιος συγγενής, για να πάρουν τη σορό από το νοσοκομείο και από εκεί να τη μεταφέρουν στο νεκροτομείο για νεκροτομή», δήλωσε στην εφημερίδα ο φύλακας του κοιμητηρίου, ο οποίος ενημερώθηκε για την αναβολή της κηδείας μόλις λίγη ώρα πριν από το καθορισμένο ραντεβού.
Στο νεκροταφείο για το τελευταίο “αντίο” περίμενε υπομονετικά, με ένα μπουκέτο λευκά τριαντάφυλλα, και η σύζυγος ενός εκ των παραγωγών της αμερικανικής κινηματογραφικής εταιρείας Fox, η οποία θυμήθηκε περιστατικά με τον Δημήτρη Λυμπερόπουλο και την Τζέιν Μάνσφιλντ, όταν ο σύζυγός της την είχε φέρει στην Ελλάδα. «Ο Δημήτρης ήταν πολύ σπουδαίος και τον αγαπούσαν όλοι οι παλιοί και γι’ αυτό ήταν πάντα δίπλα του», δήλωσε στην Espresso.
Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα της Espresso, η Aστυνομία εντόπισε κάποια ξαδέρφια του Δημήτρη Λυμπερόπουλου και έναν ανιψιό του στην Αμερική, και τους ειδοποίησε προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να τελεστεί η κηδεία.
Πηγή: espressonews.gr
Όταν έγραψε για τη ζωή του Ωνάση
« Ξεκινάω αρχές της δεκαετίας του 50 κάνοντας σκίτσα και γράφοντας στην Αθλητική Ηχώ των Θ. Σέμπου – Γ. Γεωργαλά. Δημιουργώ αθλητική σελίδα στο Εμπρός του Καλαποθάκη. Ταξιδεύοντας με εθνικές ομάδες στίβου και ποδοσφαίρου στο εξωτερικό, γράφω εντυπώσεις από τις χώρες που επισκέπτομαι. Το 1951 σκιτσάρω και παίρνω συνέντευξη από τον Μορίς Σεβαλιέ στην Αλεξάνδρεια.
* Τον Σεπτέμβριο του 1959, όταν ο Ωνάσης έχει απαγάγει την Μαρία Κάλλας (οικειοθελώς) και τον πολιορκούν στη Γλυφάδα δεκάδες ρεπόρτερ και παπαράτσι από όλο τον κόσμο, κατορθώνω και ανεβαίνω στη θαλαμηγό του Χριστίνα και παίρνω από τον Έλληνα κροίσο παγκόσμια αποκλειστική συνέντευξη, για την εφημερίδα Έθνος.
* Το 1960 πηγαίνω στη Νάπολι (χωρίς την αρχική έγκριση της εφημερίδας μου) κάνω καθημερινή περιγραφή των επτά ολυμπιακών ιστιοδρομιών του διαδόχου Κωνσταντίνου και μετά την τελευταία, το Έθνος βγάζει παράρτημα.
* Το 1962 είμαι ο μοναδικός Έλληνας δημοσιογράφος, ανάμεσα στους ελάχιστους ξένους, καλεσμένος της Τουέντιθ Σέντσουρυ Φοξ, στα γυρίσματα της Κλεοπάτρας με την Λιζ Τέιλορ στην Σινετσιτά.
* Το 1966, μεσολαβεί η Μις Υφήλιος Κορίνα Τσοπέη και με καλεί ο τσέρμαν της FOX, Σπύρος Σκούρας να επισκεφθώ το Χόλιγουντ, αλλά στο Μπρόντγουεϊ γίνονται οι πρόβες του μιούζικαλ των Ντασέν – Χατζιδάκι Ίλυα Ντάρλινγκ και κολλάω στη παρέα του Μάνου και της Μελίνας. Μένω στη Νέα Υόρκη, όπου κάνω παρέα με γίγαντες (όπως δείχνουν οι φωτογραφίες και το κείμενο στο βιβλίο μου Μανχάταν) ως τον Οκτώβρη του 1968. Τότε ο Ωνάσης μου λέει ότι σε λίγες ημέρες όλα τα ειδησεογραφικά πρακτορεία θα στείλουν απεσταλμένους στο Σκορπιό που θα πλημμυρίσει από παπαράτσι. Επιστρέφω στην Ελλάδα για τον «γάμο του αιώνα».
«Συνεννοούμαι απόλυτα μόνο με δύο εφημεριδάδες»
Εργάζομαι σε αρκετές εφημερίδες και περιοδικά, αλλά συνεννοούμαι απόλυτα μόνο με δύο «εφημεριδάδες»: τον Στέφανο Κρανιώτη στο Έθνος των Νικολόπουλου – Κυριαζήδων και τον Αλέκο Φιλιππόπουλο στην Απογευματινή του Μπότση και αργότερα στο νέο Έθνος και στις Εικόνες του Μπόμπολα.
* Κάνω και τηλεόραση: Στον Ελεύθερο ρεπόρτερ παίρνω συνεντεύξεις από διάσημους ή εντελώς άσημους και στο «Αθώος ή ένοχος» «δικάζω» τον Θανάση Βέγγο (γιατί τόλμησε να συναγωνιστεί στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης σταρ ηθοποιούς και να τους πάρει το πρώτο βραβείο…) τον Φέρεντς Πούσκας και τον πατέρα της Μαρίας Κάλλας! Σε χαλεπές ημέρες (όπου είχα να πληρωθώ αρκετά 15νθήμερα ή μου έδιναν διατακτικές…) παρουσιάζω χορευτικούς διαγωνισμούς και σόου μόδας…
Σε 15 χρόνια έχω γράψει δέκα βιβλία (βιογραφίες Ωνάση, Νιάρχου και μυθιστορήματα) αλλά αυτή την εποχή με ενδιαφέρει η δημιουργία της παρούσας ιστοσελίδας που με τον καιρό θα περιλάβει εκατοντάδες κείμενα και πάνω από χίλιες φωτογραφίες. Και κυρίως δεν θα έχω κανένα εκδότη που να με υποχρεώνει σε αυτολογοκρισία.
Η αγγλική, η γαλλική, η γερμανική και η ιαπωνική τηλεόραση μου έχουν κάνει αφιερώματα, αλλά όχι και τα ελληνικά κανάλια, που συνήθως με θέλουν στα πάνελ και
στα παράθυρα για την αυθεντικότητα και τον αυθορμητισμό μου. Από το 2000 και μετά αποφεύγω να εκτεθώ σ΄αυτά.