Τι είναι το off- Facebook activity και γιατί σας ενδιαφέρει (βίντεο)

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αναζητάτε στο διαδίκτυο συγκεκριμένα προϊόντα και λίγο αργότερα σχετικές διαφημίσεις εμφανίζονται μπροστά σας στο Facebook. Αν σας ενοχλούν, σύντομα, θα μπορείτε να βάλετε τέλος σε αυτό, μέσω ειδικής ρύθμισης.

Ονομάζεται off- Facebook activity. Μέσω αυτής ο κάθε χρήστης θα μπορεί να δει ποιοι ιστότοποι και εφαρμογές στέλνουν πληροφορίες στο Facebook για τις κινήσεις και τις αναζητήσεις του.
Με βάση αυτές τις πληροφορίες, το Facebook στη συνέχεια εμφανίζει στο προφίλ του χρήστη στοχευμένη διαφήμιση.
Για παράδειγμα, αν ψάχνετε παπούτσια σε συγκεκριμένη σελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου, η σελίδα αυτή στέλνει την πληροφορία στο Facebook. Το Facebook, με τη σειρά του, κάνει αναζήτηση στις διαφημίσεις που έχει πληρωθεί, διαλέγει όσες αφορούν παπούτσια και σας τις εμφανίζει.
Τι κάνει το off- Facebook activity
Με το off- Facebook activity ο χρήστης μπορεί να βάλει τέλος σε αυτή την πρακτική. Στις ρυθμίσεις του προφίλ θα υπάρχει η επιλογή off- Facebook activity, με την οποία θα μπορεί να «καθαρίσει» το ιστορικό των πληροφοριών που έχουν συγκεντρωθεί για την διαδικτυακή του δραστηριότητα και επίσης θα μπορεί να απαγορεύσει σε συγκεκριμένους ιστότοπους (ή σε όλους γενικά) την αποστολή ανάλογων πληροφοριών στο μέλλον.
“Για να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να πάτε στις ρυθμίσεις σας και να βρείτε την επιλογή off-Facebook activity. Θα χρειαστούν αρκετά βήματα και πολύ διάβασμα για να φτάσετε σε αυτή την επιλογή. Είναι, λοιπόν, πιθανό πολλοί χρήστες να μην την ενεργοποιήσουν γιατί είναι πολύ περίπλοκο” είπε η Μπάρμπαρα Ορτουτάι, υντάκτης τεχνολογίας του Associated Press.
.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=t7_NOsQWfMM&w=711&h=400]
.
Πού ισχύει το off-Facebook activity
Προς το παρόν, η επιλογή off-Facebook activity είναι διαθέσιμη μόνο σε Ισπανία, Ιρλανδία και Βόρεια Κορέα. Θα προστεθεί στα προφίλ ανά τον κόσμο τους επόμενους μήνες.
Πώς θα επηρεαστεί το Facebook
Υπάρχουν δύο εκτιμήσεις:
α) ο παγκόσμιος κολοσσός θα δεχθεί ισχυρό πλήγμα στα διαφημιστικά του έσοδα (που ανήλθαν σε $17 δισεκατομμύρια μόνο στο δεύτερο τρίμηνο του έτους) επειδή θα περιοριστεί δραστικά η δυνατότητα για στοχευμένες διαφημίσεις
β) δεν θα υπάρξουν επιπτώσεις για το Facebook, γιατί:
– η επιθυμία για εξαιρετικά στοχευμένη διαφήμιση υποχωρεί
– ελάχιστοι χρήστες θα μπούνε στη διαδικασία να «μπλοκάρουν» το μοίρασμα των δεδομένων τους
.
https://twitter.com/fbnewsroom/status/1163829235858808832
.
euronews

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ