Ακούσαμε από τη συχνότητα του ΣΚΑΙ (οποία… έκπληξη) τον κ. Βασιλάκη σε ρόλο κυβερνητικού εκπροσώπου να προτείνει την μείωση του αριθμού των ταξί στην Αθήνα, και την άμεση ανανέωση του στόλου, την προτροπή του στην ηλεκτροκίνηση, την διαβεβαίωση ότι θα φτιαχτούν πιάτσες μόνο για τα ηλεκτρικά και άλλες σημαντικές ειδήσεις για τον κλάδο των ταξί. Ο κ. Βασιλάκης σε ένα παραλήρημα άκρατου νεοφιλελευθερισμού –για το οποίο απέσπασε και τα συγχαρητήρια του παραγωγού της εκπομπής– εξέφρασε την άποψη ότι λιγότερα ταξί θα σημαίνει περισσότερη δουλειά για λίγους άρα περισσότερα χρήματα για επένδυση σε καινούργιο αυτοκίνητο.
Ο κ. Βασιλάκης και όλος ο κλάδος της τουριστικής μεταφοράς πρωτοστάτησαν στη μείωση της ελάχιστης τιμής στις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και στο πάγωμα της ενεργοποίησης της ψηφιακής πλατφόρμας (το τελευταίο δεν το πέτυχαν). Εδώ και χρόνια το μεταφορικό έργο των ταξί έχει γίνει στόχος για επιχειρηματίες σαν τον κ. Βασιλάκη. Είναι ο τελευταίος που μπορεί να μέμφεται τους οδηγούς ταξί οι οποίοι, όπως ο ίδιος υποστήριξε, βγάζουν 50€ την ημέρα από τη δουλειά τους. Ας μας πει αυτός και οι συνάδελφοί του πόσοι ανασφάλιστοι οδηγοί εργάζονται στα Ε.Ι.Χ. των τουριστικών επιχειρήσεων και με πόσα χρήματα αμείβονται;
Η Ομοσπονδία Ταξί έδωσε και δίνει καθημερινό αγώνα για ένα επάγγελμα ευθυγραμμισμένο με τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των αποφάσεων του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου. Οι όψιμοι εκσυγχρονιστές όσο κι αν κρύβονται πίσω από ωραίες λέξεις και όμορφες ιδέες, δεν επιθυμούν τίποτε άλλο από ασύδοτο, προκλητικό και άπληστο κέρδος. Μιλούν για Ευρώπη αυτοί που θέλουν την Ελλάδα αφρικανική ζούγκλα όπου το δυνατότερο ζώο σκοτώνει το αδύνατο.
Για να κλείσουμε με αυτή την ιστορία, να υπενθυμίσουμε ότι ο κλάδος των ταξί δεν έχει καμία σχέση με την Ολυμπιακή. Το ελληνικό δημόσιο μπορεί να έκανε δώρα αλλά οι ταξιτζήδες δεν πήραν και δεν δίνουν δώρα σε κανέναν. Αν ο κ. Βασιλάκης εκτελεί χρέη κυβερνητικού εκπροσώπου και προβαίνει σε τόσο σημαντικές ανακοινώσεις, τότε ή παρακάμπτει τον πρωθυπουργό και τον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών (από τους οποίους περιμένουμε επίσημη τοποθέτηση) ή προσπαθεί να εξαγριώσει χιλιάδες αυτοκινητιστές. Όπως έχει αποδειχθεί πολλές φορές στο παρελθόν, ο ταξιτζής είναι πάντα στις επάλξεις, έτοιμος να δώσει και τη ζωή του για το ταξί και το επάγγελμά μας.
Κύριε Βασιλάκη, μην παίζετε με την ζωή μας. Μην την παζαρεύετε. Είμαστε κάθε μέρα στον πόλεμο (γιατί πόλεμος είναι να δουλεύεις δωδεκάωρα στους δρόμους της Αθήνας). Τον συνηθίσαμε. Δεν μας φοβίζει.