Το Facebook φαίνεται πως γνωρίζει πολλά περισσότερα από ότι πιστεύαμε για τους χρήστες του!
Ωστόσο, δεν σκοπεύει να μας το… κρύψει άλλο και πλέον θα μας ενημερώνει -εφόσον θέλουμε- λεπτομερώς για όλες τις πληροφορίες που έχει συγκεντρώσει μέσω της νέας προσθήκης «Off-Facebook Activity» («Δραστηριότητα εκτός Facebook»).
Το νέο αυτό εργαλείο, ουσιαστικά συγκεντρώνει και αποθηκεύει όλες αυτές τις πληροφορίες που έχουν συγκεντρώσει άλλες ιστοσελίδες, στις οποίες οι χρήστες έχουν συνδεθεί μέσω Facebook.
Αρχικά, το «Off-Facebook Activity» ξεκίνησε δοκιμαστικά σε Ιρλανδία, Νότια Κορέα και Ισπανία, ωστόσο, τώρα «εξαπλώνεται» σιγά σιγά και στα υπόλοιπα μέρη του κόσμου. Χρησιμοποιώντας το, ο εκάστοτε χρήστης θα μπορεί να δει, αλλά και να διαγράψει, οποιαδήποτε πληροφορία που έχουν παράσχει άλλες ιστοσελίδες στο Facebook.
Σημειώνεται, ότι η πλατφόρμα γενικότερα συλλέγει στοιχεία από τις περιηγήσεις των χρηστών σε άλλα site, με σκοπό τη στοχευμένη διαφήμιση, κάτι που -φυσικά- έχει κατακριθεί ανά καιρούς.
«Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να ελέγξεις τις πληροφορίες σου στο Facebook και πραγματικά ψάχνουμε ακόμη περισσότερους» αναφέρει ο αντιπρόεδρος του Facebook της Βόρειας Ευρώπης, Steve Hatch, στην Independent.
Έτσι, από πλέον το «Off-Facebook Activity» δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να διαχειρίζονται καλύτερα τις εφαρμογές και τα sites που συλλέγουν προσωπικά τους δεδομένα.
Πώς να ελέγξετε τη δραστηριότητά σας εκτός Facebook
– Πατήστε πάνω δεξιά στο Facebook και επιλέξτε Ρυθμίσεις.
– Πατήστε Οι πληροφορίες σας στο Facebook στην αριστερή στήλη.
– Πατήστε Δραστηριότητα εκτός Facebook για να την ελέγξετε. Σε αυτή την ενότητα μπορείτε επίσης να πατήσετε Διαχειριστείτε τη δραστηριότητά σας εκτός Facebook για περισσότερες πληροφορίες. Θα σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε ξανά τον κωδικό πρόσβασης.
Πώς χρησιμοποιείται η δραστηριότητά σας εκτός Facebook
Σύμφωνα με το ίδιο το Facebook:
«Χρησιμοποιούμε τη δραστηριότητά σας εκτός και εντός Facebook για να κάνουμε τα εξής:
– Να σας δείχνουμε πιο σχετικές με τα ενδιαφέροντά σας διαφημίσεις. Μπορείτε να προσαρμόσετε τη διαφημιστική εμπειρία σας χρησιμοποιώντας τις Διαφημιστικές προτιμήσεις.
– Να σας προτείνουμε ομάδες, εκδηλώσεις ή προϊόντα στο Marketplace που μπορεί να σας ενδιαφέρουν.
– Να σας βοηθάμε να ανακαλύπτετε νέες επιχειρήσεις και επωνυμίες.
– Να βοηθάμε τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς να κατανοούν την απόδοση του ιστότοπου, της εφαρμογής ή των διαφημίσεών τους και κατά πόσο προσεγγίζουν τα κατάλληλα άτομα.
– Να εντοπίζουμε ύποπτη δραστηριότητα για μεγαλύτερη ασφάλεια στο Facebook».
Πηγή: cnn.gr