ΠΡΟΣΟΧΗ: Το ελεεινό Al Jazeera που προωθεί τους ισλαμοφασίστες σφαγείς, ανοίγει θέμα Θράκης.

Η είδηση είναι εξαιρετικά σοβαρή και εγκυμονεί σοβαρότατο εθνικό κίνδυνο. Το Al-Jazeera είναι το κανάλι που απετέλεσε την φωνή των ισλαμοφασιστών δολοφόνων όπου αυτοί έκαναν αιματοχυσίες. Από την Αίγυπτο, την Συρία, την Λιβύη μέχρι το Κοσσυφοπέδιο, ακόμα και την Νιγηρία. Από άλλη σειρά τους ισλαμοφασίστες δολοφόνους μαύρη προπαγάνδα προκειμένου να βοηθήσει την άνοδο τους Στην εξουσία καταστρέφοντας ακόμα και ολόκληρα έθνη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Αίγυπτος. Ενώ στην Συρία επέμενε να παρουσιάζει τους εγκληματίες κατά της ανθρωπότητας του ισλαμικού κράτους, ως δημοκρατικούς αντάρτες. Η ενασχόλησή του καναλιού με την Θράκη δείχνει ότι κάποιοι θέλουν την Κόσοβο ποίηση της Ελλάδας. Και αυτό πρέπει να κοπεί τώρα, από τη ρίζα.

Προκλητική ταινία βαφτίζει τη Θράκη «διαφιλονικούμενη περιοχή», καλύπτει τον Αττίλα και βρίσκει μειονότητα στην Κω!

Συνεχίζει να υποστηρίζει σε διεθνές επίπεδο την τουρκική προπαγάνδα το χρηματοδοτούμενο από το Κατάρ -στενό σύμμαχο της Τουρκίας και έδρα της μουσουλμανικής αδελφότητας- τηλεοπτικό δίκτυο Al Jazeera, βαφτίζοντας αυτή τη φορά την ελληνική Θράκη «διαφιλονικούμενη περιοχή». Υιοθετώντας όλες τις αβάσιμες αιτιάσεις της τουρκικής προπαγάνδας, που θέλει να δημιουργήσει μια εικόνα καταπίεσης των Ελλήνων μουσουλμάνων από το ελληνικό κράτος, το αραβικό δίκτυο, το οποίο εκπέμπει σε όλο τον κόσμο και είχε πρωτοστατήσει στη διασπορά fake news την περίοδο της τουρκικής επιθετικότητας στον Εβρο, γύρισε ταινία μικρού μήκους προκειμένου να ενισχύσει τους ισχυρισμούς της τουρκικής πλευράς για το τι συμβαίνει στη δυτική Θράκη.

CF863 14

Το διάρκειας 25 λεπτών φιλμάκι χρησιμοποιεί όλες τις συνταγές θυματοποίησης προκειμένου να καταφέρει να συγκινήσει είτε τους μουσουλμάνους που θα το παρακολουθήσουν είτε τους φανατικούς δικαιωματιστές της Δύσης. Με τη μέθοδο της προεπιλογής αυτών που θα μιλούσαν, που αναρωτιέται κανείς εάν έγινε από το συγκεκριμένο μέσο ή τους μηχανισμούς του τουρκικού προξενείου, στη συγκεκριμένη παραγωγή γίνεται μια σαφής προσπάθεια να παρουσιαστεί ως «νεκρή» η Συνθήκη της Λωζάννης, επειδή είναι δήθεν παλιά, και να δημιουργηθεί η εικόνα μιας συμπαγούς «τουρκικής μειονότητας».

Ο απεσταλμένος του Al Jazeera παρουσιάζει κάποιον συνεντευξιαζόμενο ο οποίος δηλώνει ότι «είμαστε Τούρκοι και θα συνεχίσουμε να είμαστε Τούρκοι», μεταφέροντας τα δικά του λεγόμενα και σε άλλους μουσουλμάνους της Θράκης, οι οποίοι… πίνουν καφέ φαινομενικά ήρεμα, ενώ μέσα τους ο δαιμόνιος αυτός… τύπος ανακαλύπτει ότι… βράζουν.

Στον δε σχολιασμό της ταινίας ανακαλύπτει και απειλές θανάτου κατά μουσουλμάνων, χωρίς να υπάρχει καμία προσπάθεια στο «ρεπορτάζ» να τεκμηριωθεί οτιδήποτε από όλα αυτά. Είναι τέτοιο δε το φιλοτουρκικό πνεύμα της ταινίας, ώστε ακόμη και στην αναφορά για τον τουρκικό Αττίλα στην Κύπρο το 1974 υιοθετείται πλήρως το αφήγημα της «παρέμβασης» της Τουρκίας προκειμένου να σταματήσουν οι συγκρούσεις. Σχεδόν ως ειρηνευτική δύναμη παρουσιάζονται οι εισβολείς που κατέχουν παράνομα έδαφος της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Ψιλά γράμματα για το Al Jazeera, θα σκεφτεί κάποιος…

Δεν μένει, όμως, εκεί το προπαγανδιστικό αυτό τερατούργημα, αλλά ανακαλύπτει «τουρκική μειονότητα» και στην Κω. Το πιο ενδιαφέρον, όμως, είναι το γεγονός ότι ο παραγωγός Glenn Elis ανακαλύπτει μια «συνωμοσία» του ελληνικού κράτους να του κατάσχει το υλικό το οποίο είχε τραβήξει, την οποία, όμως, ως άλλος James Bond καταφέρνει να «ακυρώσει», δραπετεύοντας από τη χώρα. Με θράσος, μάλιστα, χιλίων πιθήκων μιλά για μια εμπειρία που του έδωσε να καταλάβει τι περνάνε οι… Τούρκοι στη δυτική Θράκη. Εάν με αυτό εννοεί την επινόηση φανταστικών απειλών και συνωμοσιών προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα οθωμανικά όνειρα του Ερντογάν, έχει σίγουρα δίκιο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ