Με αφορμή τα παράπονα και τις καταγγελίες εκατοντάδων καταναλωτών, για τηλεφωνικές οχλήσεις αναφορικά με την αναβάθμιση των υπηρεσιών ίντερνετ, εντός και εκτός Κρήτης, εν μέσω κορονοϊού, η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, με ανακοίνωσή της καταγγέλλει τους παρόχους των τηλεφωνικών αυτών υπηρεσιών.
Στην διαμαρτυρία της η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης αναφέρει:
«Kύριοι,
Σταματήστε να συμπεριφέρεστε με άτακτες εμπορικές τακτικές και πρακτικές , παραπλανώντας τους πελάτες σας καταναλωτές, εν μέσω Κορονωιού, τάζοντας τους τηλεφωνικά ή με sms, αναβάθμιση των υπηρεσιών σας και ιδιαίτερα την ταχύτητα του ιντερνετ και μάλιστα ,τώρα που οι άνθρωποι μένουν στα σπίτια τους και η υπηρεσία του ιντερνετ ,τους είναι άκρως απαραίτητη.
Η μέθοδος της παραπλάνησης αποκαλύπτεται , με την προσφορά μεγαλυτέρων ταχυτήτων
(αναβάθμιση της ταχύτητας από 25 Mbps σε 50 Mbps ή και 80 Mbps.) πράγμα που δεν πραγματοποιείται.
Σε κάθε περίπτωση όμως αποκρύπτεται :
– Ότι, με την υπογραφή της νέας σύμβασης, δεσμεύεται ο καταναλωτής ,για άλλα δύο χρόνια.
– Ότι ,το κόστος του μηνιαίου λογαριασμού του καταναλωτή, με την αναβάθμιση ,θα αυξηθεί κατά 50% – 100% περίπου, αφού προσθέτετε επιπλέον παροχές, τις οποίες ο καταναλωτής δεν ζήτησε και δεν χρειάζεται.
– Ότι οι ταχύτητες του δικτύου, που προσφέρονται αυτή τη στιγμή στις περισσότερες περιοχές, δεν επιτρέπουν την αναβάθμιση.
– Ότι σε πολλές περιπτώσεις θα υπάρξει διακοπή της σύνδεσης για αρκετές ημέρες
Έπειτα από τα παραπάνω,
Καλούμε τους καταναλωτές,
Να μην παίρνουν βιαστικές αποφάσεις και μάλιστα πιεσμένοι από την ¨καραντίνα» του κορονωιού , σε τηλεφωνικές πιέσεις, για δήθεν παροχές και αναβαθμίσεις.
Να καταγγέλλουν την υφιστάμενη πίεση, που δέχονται στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης και να ζητούν η πρόταση να τους γίνεται γραπτώς (μέσω e-mail). Παρά ταύτα, όσοι συναίνεσαν από το σπίτι τους, μπορούν να κάνουν χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός 14 ημερών και να αρνηθούν τη νέα σύμβαση.
Όσοι υπέγραψαν την αναβάθμιση, να ζητήσουν τη μέτρηση της ταχύτητας του Ίντερνετ και σε περίπτωση που δεν ανταποκρίνεται στη συμφωνία να απαιτήσουν την ακύρωση της σύμβασης.
Μπορούν να ελέγξουν άτυπα την ταχύτητα του ίντερνετ εδώ: https://www.speedtest.net/run
Επίσης, καλούμε την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) ως αρμόδια Ανεξάρτητη Αρχή,
να προβεί σε ελέγχους και να επιβάλει τις νόμιμες κυρώσεις, ώστε να σταματήσει αυτή η νέα τακτική των εταιρειών τηλεφωνίας διότι πρέπει επιτέλους κάποιος να βάλει φρένο, σε αυτή την επιδημία παραπλάνησης και εξαπάτησης των καταναλωτών.
Τέλος, ως Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ενημερώνουμε ότι, δεν θα δεχτούμε πλέον, αυτή την απαράδεκτη απαξίωση που εφαρμόζετε εκ της θέσεως σας, κύριοι πάροχοι τηλεφωνίας, να απαξιώνετε την επικοινωνία με τους πελάτες σας, να μη μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας ο καταναλωτής, παρά να είναι σε αρκετή ώρα σε αναμονή και ακολούθως να παραπέμπεται από τηλέφωνο σε τηλέφωνο, ενώ εσείς παίρνετε το δικαίωμα με τους συνεργάτες σας, να επικοινωνείτε μαζί του, σε ακατάλληλες για το κοινό ώρες και μάλιστα παραπλανώντας τους.
Σας υπενθυμίζουμε ότι, η παραπλάνηση του καταναλωτή είναι Ποινικό αδίκημα και διώκεται και τιμωρείται από τον ισχύοντα Ποινικό Κώδικα, που αν συνεχίσετε δεν θα διστάσουμε να σας παραπέμψουμε.
Για ενημέρωση καταγγελίες στα τηλ.2821092306, 2821092666 και στο [email protected]
πηγή: cretapost.gr