Σε τηλεοπτική του συνέντευξη σήμερα το πρωί ο κύριος Θεοχάρης είπε ότι το σποτ, ως ιδέα και υλοποίηση, αποτέλεσε δωρεά του Marketing Greece στον ΕΟΤ, ενώ ανέφερε ότι ετοιμάζονται και άλλα διαφημιστικά για την προσέλκυση τουριστών, μέσω των συνήθων πρακτικών του ΕΟΤ, τα οποία θα αφορούν και την ασφάλεια έναντι του κορονοϊού.
Η δήλωση του βέβαια για νέα τηλεοπτικά σποτ δημιουργεί κύμα φόβου στην παγκόσμια βιομηχανία καλλυντικών καθώς είναι άγνωστο από ποια καμπάνια θα εμπνευστούν αυτή την φορά στο υπουργείο τουρισμού.
Τρολοκρατης