Αλέξανδρος Νικολαϊδης: Εγώ όταν άκουγα “όλοι ντοπέ είσαστε”ούτε θιγόμουν ούτε έβγαζα ανακοίνωση.

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Με ένα έξυπνο σχόλιο ο ολυμπιονίκης μας, Αλέξανδρος Νικολαϊδης παίρνει θέση για τις αντιδράσεις συγκεκριμένων δημοσιογράφων στο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για τα 20 εκατομμύρια που
τσέπωσαν τα ΜΜΕ από την κυβέρνηση Μητσοτακη. Πρωτοσελιδα – Ειδήσεις