Θυμο..γράφημα…

Επιμέλεια-έρευνα από Αντώνη Αντωνά.
ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΟΔΟΦΡΑΓΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑ ΚΟΡΟΝΟΪΟ ΕΠΟΧΗ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΠΡΟ….
Άνοιξαν τα επαίσχυντα οδοφράγματα…(για ειδικές ομάδες εργαζομένων και φοιτητών), προς το παρόν και αυτονόητο είναι ότι σύντομα θα είναι ελεύθερες όλες οι διελεύσεις…., με την σύμφωνο γνώμη του κατοχικού ηγέτη Ακκιντζί και της βάρβαρης Τουρκίας, που επειγόντως χρειάζονται τα αργύρια μας…, για να ενισχύσουν την εύθραυστη οικονομία τους και να τα μετατρέψουν σε βόλια στην καρδιά μας.
Και ίσως στο πολύ εγγύς μέλλον, θα μας ξανα-καμαρώσετε, κατά χιλιάδες να οδεύουμε προς κατεχόμενα ιερά εδάφη, για ψώνια, αναψυχή κ.ά.π….!
(Ίδε google: Καμαρώστε μας Έλληνες αδελφοί. )
Συμπληρωματικά θα έλεγα ότι καλό θα είναι και η Κυπριακή Κυβέρνηση να πάρει δραστικά και αποφασιστικά μέτρα πλέον για την πάταξη του παραεμπορίου, αλλά και λαθρεμπορίου, που διεξάγεται μέσω της «αμαρτωλής» Πράσινης Γραμμής και πλήττει ανεπανόρθωτα τους Ελληνοκύπριους καταστηματάρχες και εμπόρους, οι οποίοι δεν περνούν και τις καλύτερες τους μέρες…..
Ίδε: ΜΠΟΪΚΟΤΑΖ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ( Google)
Και εν τέλει, πρέπει η Κυπριακή Δημοκρατία, ταυτόχρονα να κλείσει και τις «τρύπες», μέσω των οποίων παράνομοι ισλαμιστές «μετανάστες», εισέρχονται παράνομα στις ελεύθερες περιοχές…., πολλοί από τους οποίους είναι τζιχαντιστές…..
Η πιο κάτω ντροπιαστική εικόνα, ευελπιστούμε να μην επαναληφθεί σύντομα…..
Η πιο πάνω φώτο, είναι παλαιότερη και απεικονίζει τους χιλιάδες συμπατριώτες μας να οδεύουν προ κορονοϊού εποχής, υπό την σκιά της βάρβαρης κατοχικής σημαίας προς κατεχόμενη ΕΛΛΗΝΙΚΗ Β. ΚΥΠΡΟ…., για να ψωνίσουν …τα ψώνια….!
Ατελείωτες ουρές Ελληνοκυπριακών αυτοκινήτων στα Τουρκικά οδοφράγματα… Όχι! Η πλειοψηφία δεν πάει για να επισκεφθεί και τιμήσει τις κατεχόμενες πατρογονικές εστίες, αλλά πάει για ψώνια και διασκέδαση….
Μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουλίου 2018 αναφέρεται ότι 2 εκατομμύρια 684 χιλιάδες 175 άτομα ( Διελεύσεις), επισκέφθηκαν το κατεχόμενο τουρκικό Β. τμήμα της κατεχόμενης Κύπρου περνώντας, από τα σημεία ελέγχου κατά μήκος της γραμμής καταπαύσεως του πυρός.
Αν κατά προσέγγιση το κόστος…., αναψυχής…, λαθρεμπορίου και παραεμπορίου, για κάθε Ελληνοκύπριο που μεταβαίνει στα κατεχόμενα είναι περίπου 350 Ε. τότε αφήνουμε συνάλλαγμα ματωμένο στην κατεχόμενη Κύπρο 939,461,250 Ε. ( Τα φανερά) Δια 6 μήνες 156,576,875 ΜΗΝΙΑΙΑ….! Μια άνευ προηγουμένου οικονομική αιμοδοσία στο παράνομο ΤΚ καθεστώς…, για αγορά όπλων, για συντήρηση του Τουρκικού στρατού κατοχής, επενδύσεις και αξιοποίηση των κατεχομένων Ελληνικών περιουσιών….Αιδώς!
Αλήθεια, «όσοι» περνάτε τα τουρκικά οδοφράγματα, υπό την σκιά της κατοχικής τουρκικής σημαίας και επιδεικνύετε ταυτότητα ή διαβατήριο, ως εάν να εισέρχεσθε σε αναγνωρισμένο κράτος, δεν σας πιάνει δέος, δεν αισθάνεσθε εθνική ντροπή….; Όταν βλέπετε την πολιτιστική μας κληρονομιά συλημένη δεν δακρύζετε;
Και κάτι τραγικό και ντροπιαστικό, που συνέβη όταν είχαν κλείσει τα κατοχικά οδοφράγματα ( Οι Τούρκοι βάρβαροι τα εγκατέστησαν παράνομα και όχι οι Κυπριακές κυβερνήσεις ), λόγω επάρατης πανδημίας…. Αντισταθήκαμε και διαμαρτυρηθήκαμε δυναμικά και ηρωϊκά….
Ακόμη και τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ εθνοφρουρούς, που φύλασσαν Θερμοπύλες, δεν διστάσαμε να τους ξυλοκοπήσουμε… Ήταν παιδιά μας, ήταν παιδιά σας….ΕΥΓΕ ΜΑΣ….
Συμβαίνει τώρα….Κυριακή 21/6/ 2020…..
ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΤΑ ΟΔΟΦΡΑΓΜΑΤΑ…. ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ….
Η Κυπριακή Δημοκρατία εφαρμόζει από σήμερα την απόφαση της, για διάνοιξη των οδοφραγμάτων, για Κύπριους πολίτες και πρόσωπα, που διαμένουν νόμιμα στην Δημοκρατία.
Προς το παρόν η διέλευση με ιδιωτικά οχήματα δεν επιτρέπεται…Προς το παρόν…. (;)
Επαναλαμβάνω παλαιότερα γραφόμενα μου ορισμένες φορές, επίκαιρα και για σήμερα…..Και απολογούμαι που τα επαναλαμβάνω …, αλλά δυστυχώς αδυνατώ και να προσθέσω κάτι και να αφαιρέσω. Η ιστορία δυστυχώς θα επαναληφθεί … με τα ίδια σενάρια… και γεγονότα…. Και θα βρισκόμαστε στο ίδιο έργο θεατές…
Και εγώ… «Τι να λέγω άλλο, ουκ ημπορώ, και τι να γράφω ουκ οίδα, σκοτίζει μου τον λογισμό ο «χαλασμός» της Κύπρου….»
Ποτέ δεν απετόλμησα να επισκεφθώ την αιματόβρεκτη κατεχόμενη Ελληνική Β. Κύπρο, παρ΄όλον ότι η καταγωγή της οικογένειας μου είναι από την κατεχόμενη ηρωϊκή Βατυλή Μεσαορίας και ήθελα να επισκεφθώ και εγώ τον ιερό τόπο, όπου έπεσε μαχόμενος ο ήρωας αδελφός μου, οι θείοι μου, οι φίλοι μου. Εκεί που είναι οι πατρογονικές εστίες μας, που τις μολύνουν βάρβαροι κατακτητές….
Ναι, δειλιάζω, όταν σκέφτομαι ότι θα πατήσω αιματόβρεκτα ιερά χώματα, φοβάμαι ότι θα βουλιάξω και ψυχικά και σωματικά, φοβάμαι ότι θα μολυνθώ από τους αιματοβαμμένους βαρβάρους…. Το καθαγιασμένο αίμα των πεσόντων ηρώων Ελλήνων και Κυπρίων αδελφών….φοβάμαι ότι θα με πνίξει…Οι νοερές ύστατες ικεσίες, οι λυγμοί και το αίμα των νεκρών μας θα με παρασύρουν σε ένα χείμαρρο πύρρειων δακρύων και αχνιζόντων αιμάτων…., που θα καταλήξει στην οργισμένη θάλασσα της Κερύνειας…..Ερυθρά θάλασσα θα βαφτεί, Νεκρά Θάλασσα… Μαύρη μαυρίλα και Μαύρη Θάλασσα θα γενεί όπως του Εύξεινου Πόντου, όπου και αυτή μαύρισε, από την γενοκτονία των Ελλήνων Ποντίων, των Μικρασιατών εθνομαρτύρων αδελφών….Οι δίνες από τον χείμαρρο φοβάμαι ότι θα ρουφήξουν το πνεύμα μου…., το σώμα μου …, το είναι μου…., την ύπαρξη μου….Θα πάψω να υπάρχω…..
Και όμως αναμένω καρτερικά και προσδοκώ, όπως όλοι οι Έλληνες Κύπριοι…..
ΕΜΦΥΤΟΣ ΠΑΣΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ Ο ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΠΟΘΟΣ. Διονύσιος ο Αλικαρνεύς.
Πραγματικά με συγκίνηση ανάμικτη με θυμό ( Furor arma ministrat – Ο θυμός εξοπλίζει και δυναμώνει.) καταγράφω αυτό το πόνημα…και δεν θέλω να προσβάλω, ούτε να εκθέσω κανένα συμπατριώτη μου Έλληνα Κύπριο… Όμως είναι αυτονόητου περιεχομένου τα δημοσιευθέντα και ο καθένας μας, ας αναλάβει εν πλήρη συνειδήσει και τις ηθικές και τις πατριωτικές του ευθύνες για το μέλλον της πολύπαθης Κύπρου….
Τα περί ειρηνικής συμβίωσης και επαναπροσέγγισης ως δικαιολογία και ως πρόφαση εν αμαρτίαις, για τους συμπατριώτες μας, που μπαινοβγαίνουν και είναι τακτικοί επισκέπτες των κατεχομένων και *«υποβοηθούν» στην οικονομική ανάπτυξη του κατοχικού καθεστώτος, είναι εκτός πραγματικότητας, εφόσον η Τουρκία και το παράνομο ΤΚ καθεστώς, εχθρικές προθέσεις, προκλήσεις και παράνομες διεκδικήσεις διατηρούν και συντηρούν κατά της Κύπρου…., αλλά και της Ελλάδας, παραβιάζοντας κατάφωρα το διεθνές δίκαιο….Υπό το βλέμμα και ανοχή των δόλιων συμμάχων μας.
Οι Τουρκοκύπριοι συμπατριώτες ειδικά τώρα, που άρχισαν να αισθάνονται ότι το σαράκι των εποίκων και ο ζυγός της κατοχικής Τουρκίας, τους κατατρώγει, αν πραγματικά επιθυμούν ειρηνική λύση και επανένωση ας το δείξουν έμπρακτα και ας «αφορίσουν» την βάρβαρη Τουρκία και τις ιταμές αξιώσεις και διεκδικήσεις εις βάρος και της δικής τους πατρίδας…
*Και προσθέτω, ότι το φιλότιμο Κυπριακό κράτος παρεχώρησε σε όλους τους γηγενείς *Τουρκοκυπρίους διαβατήριο και Α.Τ., τους προσφέρει συντάξεις, ιατροφαρμακευτική βοήθεια και ότι άλλο αφορά κοινωνικές παροχές και για τους Ελληνοκυπρίους….
*Οι συμπατριώτες Τουρκοκύπριοι, υπό τον ζυγό της Τουρκίας βρίσκονται. Από το 18%, που ήταν το 1974, σήμερα συρρικνώθηκαν στο 8%, απειλούμενοι με εξαφάνιση λόγω των μεταναστευτικών εισροών λαθρομεταναστών ισλαμιστών απολίτιστων και βάρβαρων εποίκων…, εκ της βαθύτερης βάρβαρης Ανατολής, υπό τις ευλογίες της Τουρκίας …..
Αυτά τα ολίγα, αγαπητοί συμπατριώτες Έλληνες Κυπραίοι …Και θα συμβούλευα, όπως όσοι τυχόν σύντομα σχεδιάζετε να πάτε, για αναψυχή, για ψώνια κ.ά., στα κατεχόμενα μας ιερά εδάφη, -αντί να αποδώσετε τιμές και να προσευχηθείτε επί κατεχομένων συλημένων ιερών μνημείων και πατρογονικών εστιών-, κάντε και ένα μικρό tour οικογενειακό και επισκεφθείτε τα πιο κάτω……. συλημένα ιερά μας μνημεία…..
ΙΣΩΣ ΑΦΥΠΝΙΣΘΕΙΤΕ…..
«Δυστυχισμένε μου λαέ καλέ και αγαπημένε, πάντα ευκολόπιστε και πάντα προδομένε…» ( Σολωμός)
Ενδεικτικά δημοσιευθέντα παλαιότερα επίκαιρα για σήμερα…
ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΠΡΟΣ – Olympia
olympia.gr › 2020/02/16 › κατεχομε…
Feb 16, 2020 – ΚΑΘΕ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ…. ΣΥΛΗΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΙΕΡΑ ΚΑΙ …
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΠΡΟ – ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily
koukfamily.blogspot.com › 2019/09
Sep 28, 2019 – ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΠΡΟ. (Ποίημα της Σοφίας Παπανικολάου) Βασιλική μου ομορφιά και ακριβή μου μνήμη… που’θελες άνθη λευτεριάς
Απόσπασμα…
Αρχή….
(Ποίημα της Σοφίας Παπανικολάου)
Βασιλική μου ομορφιά
και ακριβή μου μνήμη…
που’θελες άνθη λευτεριάς
κι όχι σκλαβιάς αγρίμι…
Σου έχτισαν μια φυλακή,
συρματόπλεκτη, σκαιή…
Κι από παράθυρο μικρό,
κρυφοκοιτάς πια τη ζωή…
Τέλος…
Ποτισμένη με το δάκρυ
και με τα δεσμά η λαλιά…
Της πατρίδας σου η μπόρα.
που τη μνήμη την κεντά…
Η ξαστεριά σε καρτερεί,
μα οι εχθροί μια φυλακή…
σαν όρνια άγρια, σαρκοβόρα,
στην αιματόβρεχτή σου γη…
Έσταζε γκρίζα η βροχή,
στη γειτονιά που ’χες γνωρίσει…
Έψαχν’ ο ήλιος τη ζωή,
να ’ρθει ξανά να σου μιλήσει…
Σκαλί σκαλί ανέβηκες,
κρύο χειμώνα, του βοριά…
Μα η Παναγιά διώχνει τη μπόρα
και της σκλαβιάς την παγωνιά…
Μην τον φοβάσαι τον καιρό
κι όλο το δίκιο σου εδώ…
Οι ήρωές σου προσευχή,
πρεσβεύουν απ’ τον ουρανό…
Σκούπισε το δάκρυ σου,
γη μου μυροφόρα…
Ρέει ποτάμι ορμητικό,
η ώρα η νικηφόρα…
ΕΥΓΕ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΣΟΦΙΑ…
Και κλείνοντας τονίζω ότι λαός που δεν γνωρίζει και δεν διδάσκεται την ιστορία του, είναι αναγκασμένος να υποστεί και πάλι εθνικές καταστροφές…
Και τελικά αυτονόητο είναι πως πλέον είναι έργο των σοφών να προβλέπουν το μέλλον και όχι ημών των άσημων. Εμείς απλά εκφράζουμε απόψεις με βάση τις αρνητικές συγκυρίες, από τις οποίες κινδυνεύει όλος ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ…
Είναι έργο των σοφών να προβλέψουν τη συμφορά πριν έρθει. Είναι έργο των γενναίων να αντιμετωπίσουν τη συμφορά όταν έρθει.
Πιττακός ο Μυτιληναίος, 650-570 π.Χ., εκ των 7 σοφών της Αρχ .Ελλάδας
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΝΤΩΝΑΣ – ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
http://www.ledrastory.com – cyprushellenica.bogspot.com
Πρωτοσελιδα – Ειδήσεις




