ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026

Συναγερμός στην Ξάνθη: Μαθήτρια δημοτικού θετική στον κορονοϊό

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συναγερμός σήμανε την Δευτέρα στο 7ο δημοτικό σχολείο Ξάνθης όταν ενημερώθηκαν οι αρμόδιοι πως μια μαθήτρια η οποία πραγματοποίησε προεγχειρητικό έλεγχο σε ιδιωτική κλινική της Θεσσαλονίκης, βρέθηκε θετική στον νέο κορονοϊό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχολείο θα παραμείνει ανοιχτό, ενώ η τάξη της μαθήτριας κλείνει προληπτικά. Παράλληλα, έχουν ενημερωθεί οι γονείς των παιδιών της τάξης που κλείνει για να πάρουν τα παιδιά τους από το σχολείο.

Πηγή: fonitisxanthis.gr ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *