Η χώρα, σε μία κρίσιμη εθνική συγκυρία μάλιστα, μετατρέπεται σε Κολομβία του Εσκομπάρ. Όπου οι αμερικάνοι έδιναν πολιτικό άσυλο σε μάρτυρες γνωρίζοντας πως ήταν ο μόνος τρόπος για να τους γλιτώσουν από το διεφθαρμένο σύστημα των ναρκεμπόρων. Την ώρα που η Τουρκία απειλεί την Ελλάδα με εισβολή, η Δύση μας υποβιβάζει στο επίπεδο των ελλήνων και διεφθαρμένων. Και ο μόνος που βγάζει ανακοίνωση από τους πολιτικούς αρχηγούς, είναι ο Βελόπουλος!
Θα περιμένουμε και σήμερα, διότι τα παιδιά μπορεί να έπιναν τσίπουρα χθες και να μην κατάλαβαν τι έγινε, τις αντιδράσεις και των υπολοίπων πολιτικών αρχηγών. Και μετά θα τα πούμε.