ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ.
Χθες τα παιδιά της ΣΤ τάξης έδιναν εξετάσεις για τα πρότυπα γυμνάσια της χώρας. Τα γενναία παιδάκια, ήταν έτοιμα για την πρώτη μεγάλη τους μάχη μην έχοντας διδαχτεί όλη την ύλη του δημοτικού σχολείου. Δυόμιση ώρες εξέταση, 25 ασκήσεις στο πεδίο της γλώσσας και 25 ασκήσεις στα μαθηματικά εφ όλης της ύλης των βιβλίων του δημοτικού, ακόμη και αν δεν τη διδάχτηκαν και ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων υψηλότατος.
Από τις οκτώ το πρωί συνέρρεαν με τους γονείς τους, έξω από αυτά τα γυμνάσια, περιμένοντας την ώρα να πάει εννιά για να μπουν μέσα γιατί στις δέκα ήταν η έναρξη των εξετάσεων. Το πρωί στα πηγαδάκια των αγχωμένων λιλιπούτειων ακούγονταν οι μικρές τους ιστορίες: «δεν κοιμήθηκα το βράδυ γιατί είχα άγχος, οι επιτηρητές είναι κάτι σαν την αστυνομία, τεράστιο αυτό το σχολείο φοβάμαι λίγο, πώς θα βρούμε την αίθουσα, επιτρέπεται να πάω στην τουαλέτα αν έχω ανάγκη ή θα μου πάρουν το γραπτό μισοτελειωμένο, δες την πρώτη μου ταυτότητα».
ΤΟ 1ο ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
Δέκα το πρωί και οι εξετάσεις αρχίζουν. Δίνονται όλα τα θέματα της γλώσσας και των μαθηματικών ταυτόχρονα σε 12 σελίδες. Άλλα παιδάκια αρχίζουν από τη γλώσσα και άλλα από τα μαθηματικά. Και ξαφνικά στην 31η άσκηση των μαθηματικών εμφανίζεται ο δαίμων του τυπογραφείου. Λάθος σύμβολο σε μία από τις 4 ενδεχόμενες λύσεις της άσκησης.
Κάποια παιδιά ξόδεψαν πολύ ώρα, άλλα σκέφτηκαν αφού δεν το έχω ξαναδεί αυτό θα’ ναι το σωστό και άλλα απογοητεύτηκαν γιατί, αν και με τόση μελέτη είδαν για πρώτη τους φορά κάτι που δεν είχαν ξαναδεί. Και ποιο παιδάκι θα τολμήσει να ρωτήσει;
ΤΟ 2ο ΛΑΘΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΗΡΗΤΩΝ
Κάποια στιγμή έρχεται και η διευκρίνιση από το Υπουργείο. Να αναδιατυπωθεί σωστά στις τάξεις την ώρα που γράφουν τα παιδιά, η Β ενδεχόμενη λύση. Κι εκεί γίνεται το δεύτερο λάθος.
Οι περισσότεροι επιτηρητές δεν ήταν μαθηματικοί και πραγματικά για αυτήν την άσκηση υψηλότατου επιπέδου δεν είχαν ιδέα. Γράφουν ορθά πλέον στον πίνακα την Β ενδεχόμενη λύση, άλλοι κάνοντας το λάθος να πουν στα παιδιά ότι αυτή είναι η σωστή και άλλοι ότι αυτό είναι το σωστό, παρασύροντας έτσι τα παιδάκια σε λάθος λύση και συνεπώς σε αποτυχία. Τα περισσότερα παιδάκια θεώρησαν ότι πρέπει να την εκλάβουν ως σωστή.
Όλα αυτά τα μαρτυρούν εκατοντάδες παιδιά και δυστυχώς για το υπουργείο με αρκετούς γονείς δικηγόρους και μαθηματικούς. Στις περιπτώσεις που παιδάκια θα μείνουν έξω από τα Πρότυπα για λίγο, δηλαδή για μία άσκηση από τις πενήντα, ισχυρίζονται ότι θα υπάρξει συνέχεια στα δικαστήρια. Ο μόνος δίκαιος και ηθικός δρόμος που απομένει στο Υπουργείο είναι να διορθώσει το λάθος της ΔΕΠΠΣ, να ακυρώσει αυτήν την άσκηση από τις πενήντα και να μην προσμετρηθεί στη συνολική αξιολόγηση.
Εδω εχουν τουλαχιστον 9 θεματα λαθος η εκτος υλης και ακυρωσαν 3 απ αυτα δινοντας αυθαιρετα βαθμους σε ολους και σεις λετε για ενα ατοπημα στα χιλια
Αισχος και ονειδος για την επιτροπη αισχος και ονειδος για το υπουργειο αισχος και ονειδος για την κυβερνηση που απαξιωνει τους ανθρωπους απο τετοιες ηλικιες ηδη , για να ξερουν καλα που θα μεγαλωσουν και να φυγουν με την πρωτη ευκαιρια