ΒΓΗΚΕ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΤΟΥΛΟΥΠΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΥΒΟΥΝ;

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν θα δημοσιοποιηθεί πριν από το πόρισμα της Προανακριτικής. Γιατί;
Τι συμβαίνει παιδιά εκεί στον Αρειο Πάγο; Μαθαίνω ότι η πειθαρχική έρευνα για την εισαγγελέα Τουλουπάκη έχει περαιωθεί.
Στον κυριακάτικο Τύπο διαβάζω όμως διαρροές ότι έως τις 23 Ιουλίου που θα συνεδριάσει η Βουλή πόρισμα δεν θα έχει εκδοθεί, άρα το Σώμα θα αποφασίσει για φερόμενη φυσική αυτουργία χωρίς να ξέρει αν υπάρχει φυσική αυτουργία.
Τα πάντα θα παραπεμφθούν έτσι στο Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο. Αν το πόρισμα ήταν καταδικαστικό για την κυρία Τουλουπάκη (φωτό) είμαστε βέβαιοι πως θα είχε ήδη σταλεί.
Τώρα ποιος φταίει; Τα λίγα λόγια… ζάχαρη και τα καθόλου μέλι! Λαϊκή… σοφία!
πηγή: «δημοκρατία»