ΒΟΒΜΕΣ Βελόπουλου: “Υπάρχει Ελλήνας που πιστεύει ότι δεν τα πήραν κάποιοι από την Novartis;” [ΒΙΝΤΕΟ] @velopky
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Κυριάκος Βελόπουλος πρόεδρος Ελληνικής Λύσης για το σκάνδαλο Novartis
“Υπάρχει Ελλήνας έστω αγράμματος που πιστεύει ότι δεν τα πήραν κάποιοι; Η Αμερική πήρε αποζημίωση για το σκάνδαλο που έγινε στην Ελλάδα! Ξέρουν να εκμαυλίζουν στην Ελλάδα”
https://www.twitter.com/KontraChannel/status/1278823501357514760