Ένα χρόνο κλείνει η ΝΔ στην εξουσία και ο Μητσοτάκης φωτογραφίζεται μπροστά σε ερείπια και κτίρια που καταρρέουν. Είναι δυνατόν; Αυτή είναι η εικόνα του που θέλουν να περάσουν στον κόσμο; Του ανθρώπου που γεννήθηκε για την καταστροφή; Ένας από το επιτελείο του δεν το σκέφτηκε; Ή μήπως το σκέφτηκαν κάποιοι και για αυτό τον έβαλαν να το κάνει;