Αποτυχία με τους ξένους τουρίστες. Η κυβέρνηση ρίχνει νέο σποτ στόχευση τους Έλληνες τουρίστες.

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Νέο σποτ για τον τουρισμό κυκλοφορεί η κυβέρνηση
η οποία μετά την αποτυχία να προσελκύσει ξένους τουρίστες αυτή τη φορά στοχεύει τους Έλληνες παραθεριστές λες και θα μπορούσαν οι άνθρωποι με την κατάσταση για τον Κορωνοϊο να πάνε διακοπές σε άλλη χώρα.
https://youtu.be/m3CAcVbR7zs Πρωτοσελιδα – Ειδήσεις