Για την ιστοσελίδα του αεροδρομίου "Μακεδονία" ξανά και ξανά και ξανά

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

thessaloniki welcome
Στο θέμα, που ανέδειξε το taxalia πριν από …4 χρόνια (!) έχουμε αναφερθεί δεκάδες φορές και θα το κάνουμε μέχρι να το καταλάβουν αυτοί που πρέπει. Ανακεφαλαιώνουμε:
1) Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης έχει επίσημη ιστοσελίδα, η οποία είναι επιεικώς …γελοία. Την παντελώς αδιάφορη…

2) H ιστοσελίδα για την οποία γίνεται ντόρος www.thessalonikiairport.gr είναι ιδιωτική, δεν έχει καμία σχέση με το αεροδρόμιο και δεν είναι “πλαστή”, όπως τη χαρακτήρισε το Υπουργείο Μεταφορών. Απλά ο τύπος που κατοχύρωσε το όνομα, ήταν μάγκας και έκανε αυτό που κάνουν πολλοί. Αν θεωρεί το ΥΜΕ ότι είναι πλαστή ας τον καταγγείλει στον διαχειριστή ονομάτων και στην ΕΕΤΤ.
3) Υπάρχουν δεκάδες ιδιωτικές ιστοσελίδες, που προσπαθούν με παραπλήσια ονόματα να “τσιμπήσουν” επισκέπτες από τις μηχανές αναζήτησης. Για παράδειγμα, υπάρχει η επίσης ιδιωτική και πολύ πιό παραπλανητική (αυτή είναι πλαστή!), η http://www.airport-thessaloniki.com/ η οποία λέει στον τίτλο της “official airport website” και την κατοχύρωσε όπως δείχνει το traceroute, κάποιος CHRISTOS GIORIS, ο οποίος διαχειρίζεται κι άλλα παρόμοια sites, όπως το http://santoriniairport.com/.
4) Για να τελειώνουμε: να αναθέσει επιτέλους το Υπουργείο Μεταφορών, με διαγωνισμό, σε επαγγελματίες την κατασκευή μια σοβαρής επίσημης ιστοσελίδας και να διεκδικήσει την απόσυρση  όσων ιστοσελίδων παραπλανούν (όπως ο δεύτερος που μιλά για official site ενώ δεν είναι). Το διαδίκτυο απεχθάνεται τα κενά κι όταν κάποιος φορέας δεν έχει δικό του επίσημο site, όλο και κάποιος ξύπνιος θα βρεθεί να καλύψει το κενό, που προκαλεί η αναζήτηση στο google πληροφοριών για αυτόν. Χιλιάδες κόσμος ψάχνει για πληροφορίες για το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης και πέφτει στις σελίδες των ιδιωτών. Δεν φταίνει οι ιδιώτες για αυτό !
Το ίδιο θα συμβεί με το “μετρό Θεσσαλονίκης”. Να φροντίσει η εταιρεία να κλείσει τα σχετικά ονόματα, για να μην κλαίγεται μετά. Αυτό που απαγορεύεται να κατοχυρώνουν οι ιδιώτες, είναι εμπορικά σήματα, π.χ. κανείς δεν μπορεί να κατοχυρώσει site με url “ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ”. Μετρό Θεσσαλονίκης, όμως δεν υφίσταται ως εταιρεία, αλλά ως έννοια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ