Array

Αφιέρωμα στον παγκόσμιο Έλληνα «Αίσωπο» της Μελβούρνης

20120229-134953.jpg
Πρόκειται για τον Διονύση Παφήτη, στον οποίο η εφημερίδα «The Age» είχε την Πέμπτη εκτενέστατο αφιέρωμα, σημειώνοντας ότι οι εξαγωγές των καλλυντικών του φέρνουν και πολύτιμο συνάλλαγμα στην Αυστραλία.

Μοναχογιός ελληνικής οικογένειας της Μελβούρνης, ο Διονύσης αναμενόταν να γίνει γιατρός ή δικηγόρος, ή, (αν γινόταν), και τα δυο ταυτόχρονα. Ξεκινώντας από το κουρείο του πατέρα του, τα βήματα του οποίου ακολούθησε, ο Διονύσης σήμερα είναι ιδιοκτήτης της πιο γνωστής αυστραλιανής μάρκας καλλυντικών για μαλλιά και δέρμα.

Τα προϊόντα του «Aesop» (Αίσωπος) συνδυάζουν τα οφέλη των
καλλυντικών και της ιατρικής.
Όλα ξεκίνησαν τη δεκαετία του ’80, όταν ο Διονύσης περνούσε τις μέρες του στο αεροπλάνο, κάνοντας τη διαδρομή μεταξύ Παρισιού και Ιταλίας, όπου εκπαιδευόταν, και του St. Albans της Μελβούρνης, όπου βρισκόταν το μαγαζί του πατέρα του.

Το 1987, ξεκίνησε να παρασκευάζει και να διαθέτει τα προϊόντα «Aesop». Καθώς αναπτυσσόταν η επιχείρηση, ο Διονύσης αφιερώθηκε στην έρευνα και την ανάπτυξη των βοτανικών συστατικών για χρήση στο δέρμα και τα μαλλιά. Για 20 χρόνια κατεύθυνε τους μεγαλύτερους χημικούς, μικροβιολόγους και επιστήμονες του κόσμου στην επιδίωξη των εξαιρετικών καλλυντικών προϊόντων, που σήμερα έχουν τους λάτρεις τους σ’ όλο το κόσμο.

Όπως δηλώνει ο ίδιος τα προϊόντα του στηρίζονται στην επιστήμη και την βοτανική, και στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν συστατικά της φύσης.
Σήμερα λειτουργούν 43 καταστήματα «Aesop» σε όλο τον κόσμο και προγραμματίζει να ανοίξει άλλα δέκα σε Μελβούρνη, Παρίσι, Λονδίνο και Νέα Υόρκη.

Για την ιστορία να αναφέρουμε πως το περίπτερο του «Aesop» στον κεντρικό σταθμό του μετρό της Νέας Υόρκης «χτίστηκε» από 1.800 φύλλα εφημερίδας «New York Times». Σύμφωνα με τους ηθικούς κανόνες του «Aesop», με αυτόν τον τρόπο δείχνει τον σεβασμό του για τον γραπτό λόγο αλλά και για την ιστορία της πόλης.

http://neoskosmos.com/news/el/node/20295

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ