ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΔΙΕΘΝΗ

Ευχαριστούμε Ρωσία, στο Στεπανακέρτ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η φωτογραφία είναι από αρμενικό σχολείο στο Στεπανακέρτ του Καρμπάχ. Το πανό που έχει αναρτηθεί γράφει ¨Ευχαριστούμε Ρωσία¨. Το σημειώνουμε, γιατί κάποιοι μέσα στο αντιρωσικό τους μένος, θολώνε η κρίση τους και γράφουν υπερβολές.

Nα σημειώσουμε πως αν δεν είχε υπογραφεί η εκεχειρία, που επετεύχθη χάρη στην Ρωσία, άμεσα κινδύνευε και το Στεπανακέρτ. Και αυτό το έχουν δηλώσει Αρμένιοι αξιωματούχοι.

tourkikanea.gr

ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις