ΚΥΡΙΑΚΗ, 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Νέα αυτοκτονία στην Θεσσαλονίκη…

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Φρικτό θάνατο βρήκε το πρωί των Χριστουγέννων μια 63χρονη, που έπεσε στο κενό από τον τέταρτο όροφο πολυκατοικίας, στην περιοχή του Κορδελιού στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, στο σημείο έσπευσε άμεσα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όμως η άτυχη γυναίκα είχε καταλήξει. Τη σορό της παρέλαβε το ασθενοφόρο.

«Είχε προσπαθήσει και στο παρελθόν να αυτοκτονήσει» δήλωσε περίοικος. Τις συνθήκες θανάτου της άτυχης γυναίκας εξετάζει η Αστυνομία. ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις