Επιστρέψαμε στο ΑΕΠ του 1996 – Η μόνη χώρα που δεν βοήθησε την Αγορά και την Οικονομία

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

O βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία τομεάρχης υποδομών και μεταφορών και πρώην Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς στο Kontra News 10 με τον Γιώργο Μελιγγώνη

► Ο ανασχηματισμός Μητσοτάκη έχει άρωμα ακροδεξιό με την τοποθέτηση του κ. Βορίδη στο Εσωτερικών και εσωκομματικών τακτοποιήσεων με την τοποθέτηση βουλευτών της περιφέρειας στην κυβέρνηση. Ο κ. Μητσοτάκης ανέλαβε προσωπικά την ευθύνη για την κατάσταση στην Υγεία, την οικονομία και την Παιδεία.Βλέπει τα αδιέξοδα και για αυτό προχώρησε σε έναν εκλογικό ανασχηματισμό.
► Τα αδιέξοδα συσσωρεύονται και από τη σκέψη του κ. Μητσοτάκη περνάει αυτονόητα η διεξαγωγή εκλογών σε μια Ελλάδα που έχει γυρίσει στο ΑΕΠ του 1996.
► Η ανάγκη για μια προοδευτική διακυβέρνηση θα συνειδητοποιηθεί από ολοένα και περισσότερους το επόμενο διάστημα. Οι προοδευτικές δυνάμεις θα κληθούν να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων.
► Είναι σαφές ότι τα σκληρά δεξιά συστήματα ανησυχούν με την προοπτική μιας προοδευτικής διακυβέρνησης, ιδίως όταν οι επόμενες εκλογές θα διεξαχθούν με απλή αναλογική.
► Οι προοδευτικές δυνάμεις οφείλουν να προετοιμαστούν πολιτικά και προγραμματικά ώστε να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων. Ήδη υπάρχει ταύτιση θέσεων σε σειρά νομοσχεδίων.
► Η χώρα μας από τις αρχές Νοεμβρίου, όταν και ήταν στην 100η θέση στη λίστα των θανάτων παγκοσμίως, έχει σκαρφαλώσει στην 45η θέση. Αυτό είναι το έργο της κυβέρνησης και για αυτό θα κριθεί όταν έρθει η ώρα.
► Καμία πρόβλεψη δεν υπήρξε για την ενίσχυση του λιανικού εμπορίου με ψηφιακά εργαλεία. Από τον περασμένο Μάρτιο θα μπορούσε να έχει ξεκινήσει η προετοιμασία. Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία μέριμνα για τις ελληνικές επιχειρήσεις.
► Η κυβέρνηση παίζει το παιχνίδι του σκληρού τραπεζικού συστήματος και του ΣΕΒ. Η ύφεση έχει την υπογραφή Μητσοτάκη.
► Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει επιλέξει την πλήρη απραξία και το πάγωμα των μεγάλων έργων υποδομής. Στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, επέλεξε να αξιοποιήσει την πανδημία για να προχωρήσει στην μερική ιδιωτικοποίηση του μεταφορικού έργου.
📺 Συνέντευξη στο δελτίο Ειδήσεων του Kontra Channel και τον δημοσιογράφο Γιώργο Μελιγγώνη.

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ