Νατοϊκά αεροσκάφη αναχαιτίζουν Ρωσικά μαχητικά επειδή δεν υποβάλλουν σχέδιο πτήσης-Όταν εμείς ζητάμε από τουρκία σχέδιο πτήσης είναι απλά Δευτέρα…

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι αεροπορικές δυνάμεις του ΝΑΤΟ, σε ολόκληρη την Ευρώπη απογείωσαν αεροσκάφη πάνω από 400 φορές το 2020, για να αναχαιτίσουν άγνωστα αεροσκάφη που πλησίασαν τον εναέριο χώρο της Συμμαχίας. Σχεδόν το 90% αυτών των αποστολών – περίπου 350 – ανταποκρίθηκαν σε πτήσεις ρωσικών στρατιωτικών αεροσκαφών.  

Αυτό είναι μια μέτρια αύξηση σε σχέση με το 2019. Τα ρωσικά στρατιωτικά αεροσκάφη συχνά δεν εκπέμπουν τον κωδικό που δηλώνει τη θέση και το ύψος τους, δεν υποβάλλουν σχέδιο πτήσης ή δεν επικοινωνούν με ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, θέτοντας σε πιθανό κίνδυνο πολιτικά αεροσκάφη.

Αναχαιτησεις ΝΑΤΟ

«Τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει ένα αυξημένο επίπεδο ρωσικής στρατιωτικής αεροπορικής δραστηριότητας κοντά στα σύνορα της Συμμαχίας», δήλωσε η εκπρόσωπος του ΝΑΤΟ Οάνα Λουνγκέσκου. Είμαστε πάντα σε εγρήγορση.

Τα μαχητικά αεροσκάφη του ΝΑΤΟ είναι σε ετοιμότητα όλο το εικοσιτετράωρο, έτοιμα να απογειωθούν σε περίπτωση ύποπτων ή αιφνιδιαστικών πτήσεων κοντά στον εναέριο χώρο των Συμμάχων μας. Η αεροπορική αστυνόμευση (Air Policing ) είναι ένας σημαντικός τρόπος με τον οποίο το ΝΑΤΟ παρέχει ασφάλεια στα μέλη μας», είπε.

Σε όλη την Ευρώπη, περίπου 40 ραντάρ επιτήρησης και κέντρα αναφοράς, και περίπου 60 αεροσκάφη του ΝΑΤΟ, είναι σε λειτουργία 24/7, για να χρησιμοποιηθούν ως δύναμη γρήγορης απόκρισης, για αεροσκάφη που κινδυνεύουν ή αψηφούν τους διεθνείς κανόνες πτήσης κοντά στον εναέριο χώρο της Συμμαχίας.

Το ΝΑΤΟ πραγματοποίησε αποστολές Baltic Air Policing για την Εσθονία, τη Λετονία και τη Λιθουανία από τότε που οι τρεις χώρες εντάχθηκαν στη Συμμαχία το 2004. Το ΝΑΤΟ παρέχει επίσης κάλυψη αεροπορικής υποστήριξης για Συμμάχους στα Δυτικά Βαλκάνια που δεν έχουν δικά τους μαχητικά αεροσκάφη: Αλβανία, Σλοβενία, και Μαυροβούνιο.

Τα αεροσκάφη του ΝΑΤΟ ανταποκρίνονται σε μη γνωστοποιημένες στρατιωτικές πτήσεις, καθώς και σε μη στρατιωτικά αεροσκάφη που χάνουν την επικοινωνία τους με ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας για οποιονδήποτε λόγο, κάτι που θα μπορούσε να προκαλείται από τεχνικά προβλήματα έως αεροπειρατείες. Το ΝΑΤΟ διαθέτει δύο κέντρα αεροπορικών επιχειρήσεων – ένα στη Γερμανία, που καλύπτει τη βόρεια Ευρώπη και ένα στην Ισπανία που καλύπτει το νότο – τα οποία παρακολουθούν όλες τις αεροπορικές κινήσεις σε όλη την Ευρώπη.

exomatiakaivlepo

ΔΗΜΟΦΙΛΗ