20/06/2021

Η υπηρεσία γερμανικής γλώσσας του Russia Today προετοιμάζει αγωγή κατα της εφημερίδας Bild

Η υπηρεσία γερμανικής γλώσσας του Russia Today προετοιμάζει αγωγή επειδή η διαβόητη εφημερίδα Bild κατηγορεί ψευδώς τους δημοσιογράφους της στο Βερολίνο για ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΊΑ

RT 9 Μαρ, 2021 Μετάφραση:Μ.Στυλιανού

Η RT στη Γερμανία σχεδιάζει να προβεί σε νομικές ενέργειες κατά της εφημερίδας Bild, επειδή η εφημερίδα του Βερολίνου δημοσίευσε μια σκανδαλιστική ιστορία που βασίστηκε σε συνομιλίες με την Telegram πρώην υπαλλήλου, που ισχυρίστηκε ότι έπρεπε να κάνει κατασκοπεία το κανάλι.
Στο άρθρο που δημοσιεύθηκε την Τρίτη, ο δημοσιογράφος Τζούλιαν Ρόεπσκε, ο οποίος έχει προηγουμένως ευθυγραμμιστεί με την “Πύλη Παραπληροφόρησης” του Συμβουλίου Ατλαντικού του ΝΑΤΟ, ισχυρίζεται ότι, σύμφωνα με πληροφορίες της Μπιλντ
ο Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν διέταξε κατασκοπευτική επιχείρηση σε βάρος του «δημοσίου εχθρού Νο1»

Σύμφωνα με αυτούς τους ισχυρισμούς η κατασκοπία στόχευσε την αντιπολιτευόμενη φιγούρα Αλεξέι Ναβάλνι και δύο από τους στενούς βοηθούς του. Η υποτιθέμενη κατασκοπεία λέγεται ότι συνέβη κατά τη διάρκεια της θεραπείας του ακτιβιστή για φερόμενη δηλητηρίαση από Novichok πέρυσι στην κλινική Charité του Βερολίνου.
Επιπλέον, γράφει ο Roepcke, « ηγεσία της Ρωσίας χρησιμοποίησε τον ρωσικό ξένο ραδιοτηλεοπτικό φορέα RT DE, ο οποίος με τη σειρά του βασίστηκε σε δύο Γερμανούς υπαλλήλους» Για να υποστηρίξει τους ισχυρισμούς, η Bild πραγματοποίησε επίσης μια συνέντευξη με τον Daniel Lange, τότε υπάλληλο της RT DE, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι είχε την αίσθηση ότι είχε χρησιμοποιηθεί ως κατάσκοπος στην υπόθεση. Ο Λανγκ αφηγήθηκε στη Μπιλντ αυτό που λέει ότι ήταν εσωτερικές συνομιλίες με τους προϊσταμένους του.
Καταγγέλλοντας το άρθρο του Roepcke, η επικεφαλής της RT στη Γερμανία Dinara Toktosunova δήλωσε ότι ο Lange είχε διαρρεύσει στην Τέλεγκραμ στις οποίες του ζητήθηκε απλώς να κάνει τη δουλειά του, αφού δεν κατάφερε να πάρει αποκλειστικό και αξιόλογο υλικό σχετικά με την παραμονή του Navalny στη Γερμανία.
«Υπενθυμίζουμε στους συναδέλφους μας τη γερμανική νομοθεσία η οποία (προς το παρόν) προστατεύει τον Τύπο επιτρέποντάς του να συλλέγει πληροφορίες για ζητήματα δημοσίου συμφέροντος”, πρόσθεσε η Τοκτοσούνοβα.

Το άρθρο της Bild έρχεται λίγες ημέρες αφότου η γερμανική τράπεζα Commerzbank ανακοίνωσε στη μητρική εταιρεία RT DE και Ruptly ότι θα τερματίσει την επιχειρηματική τους σχέση και θα κλείσει τους λογαριασμούς τους στα τέλη Μαΐου. Από τότε που η Commerzbank άλλαξε τους όρους παροχής υπηρεσιών της τον περασμένο Νοέμβριο, η RT DE προσπαθούσε να βρει μια εναλλακτική τράπεζα, αλλά 20 άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα είτε αγνόησαν τις έρευνές της είτε αρνήθηκαν κατηγορηματικά να ανοίξουν λογαριασμούς για λογαριασμό της.
Η Τοκτοσούνοβα πιστεύει ότι αυτό αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης εκστρατείας για την παρακώλυση του έργου της RT στη Γερμανία. “Έχουμε κάθε λόγο να πιστεύουμε ότι η RT στη Γερμανία έχει στοχοποιηθεί από αυτό που ουσιαστικά αποτελεί οικονομικό εμπάργκο”, δήλωσε στις 4 Μαρτίου, μετά την ανακοίνωση της Commerzbank.
Ο Ναβάλνι μεταφέρθηκε αεροπορικώς στην Γερμανία τον Αύγουστο του 2020, με τους συνοδούς του να ισχυρίζονται ότι είχε δηλητηριαστεί με Νόβιτσοκ, που περιγράφεται ως ο πιο θανατηφόρος νευροτοξικός παράγων στον κόσμο.

Η Μόσχα ανέφερε ότι η Γερμανία αρνήθηκε αιτήματα της Ρωσίας για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την κατάστασή του.
Η ίδια η Μπιλντ ακολουθούσε κάθε κίνηση του Ναυάρχου στη Γερμανία και όχι μόνο απέκτησε πρόσβαση στην κλινική, αλλά δημοσίευσε επίσης φωτογραφίες που τραβήχτηκαν ακριβώς στην είσοδο της αίθουσας θεραπείας του Navalny.
Ο μπλόγκερ Ναβάλνι, αυτό-αποκαλούμενος και ακτιβιστής κατά της διαφθοράς, ο οποίος αποκαλείται στον Δυτικό Τύπο και «Ρώσος ηγέτης της αντιπολίτευσης”, παρά τις δημοσκοπήσεις με χαμηλά μονοψήφια νούμερα, επέστρεψε στη Μόσχα τον Ιανουάριο, όπου συνελήφθη για παραβίαση των όρων αναστολής της ποινής του θεωρεί πολιτικά υποκινούμενη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ