Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου, 2022

Απίστευτο! Δείτε ποιοι κάνουν like στις αναρτήσεις του Μητσοτάκη!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Δημήτρης Σουρας σκόρπισε την τέφρα της Μάρθας Καραγιαννη στη Θάλασσα

Η Μάρθα Καραγιάννη έφυγε από τη ζωή την Κυριακή...

Σάλος με τον Νίκο Χατζηνικολαου και την αναφορά του στον Θανάση Βεγγο στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου

Με δυσκόλεψαν πολλοί, υπάρχει ένας που μου αρνήθηκε και με στεναχωρεί πολύ αυτό. Μιλάω για τον Θανάση Βέγγο. Δεν ήθελε να μιλάει, ενώ είχαμε πολύ καλή φιλία, επικοινωνία και σχέση, δεν τα κατάφερα.

Πολωνός ευρωβουλευτής διαψεύδει τον Ευαγγελάτο και ευχαριστεί τις ΗΠΑ για την καταστροφή του Nord Stream

Ο Πολωνός πρόεδρος της αντιπροσωπείας ΕΕ-ΗΠΑ στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο,...

Κώστας Βαξεβανης: Είχε δίκιο ο Παύλος Πολακης

Δηλαδή στους διασωληνωμένους ασθενείς, ο εμβολιασμός δεν είχε επίδραση στη θνητότητα.

Κατερρευσε ο Πούτιν με την αποκάλυψη του Νίκου Ευαγγελάτου για τον αγωγό

Την ώρα που οι μυστικές υπηρεσίες της γηραιάς Ηπείρου...

Σάλος με την βομβα του Νίκου Χατζηνικολαου στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου

Καλεσμενος στην εκπομπή του Γρήγορη Αρναούτογλου ο Νίκος Χατζηνικολαου που μεταξύ άλλων αποκάλυψε πως

Γης της Ελιάς: Χαμός με την ερωτική σκηνή της Μυρτάλη μεσα στην πισίνα

Μια τολμηρή έκπληξη επιφύλασσε απόψε η Γη της Ελιάς

Σάλος με τα δελτία ειδήσεων στην Αλβανία και τις καλλίγραμμες παρουσιάστριες τους

Σε μια εποχή που οι ειδήσεις δεν βλέπονται, στην Αλβανία κάποιο καναλι σκέφτηκε να προσφέρει ένα αλλου είδους θέαμα στο κοινό.

Σάλος στο Instagram με την απάντηση της Δούκισσας Νομικού στον ΑΝΤ1

“Ευχαριστώ τον ΑΝΤ1 που σεβάστηκε την επιθυμία μου να...

Σάλος με την απάντηση του Μακη Τριανταφυλλοπουλου στην Κεραμεως

30 κορυφαία αμερικανικά ΑΕΙ έρχονται τον Νοέμβριο στη χώρα μας. Στόχος: η Ελλάδα φάρος εκπαίδευσης που θα προσελκύει φοιτητές από όλον τον κόσμο.

Τηλεοραση του Αχελωου: Αφιέρωμα στην Κερκυρα

Στην τηλεόραση του Αχελώου και στην εκτακτη εκπομπή Ανοιχτές...

Σε άρθρο του Μηνά Κωνσταντίνου, στο thepressproject.gr με τίτλο: “Στον Μαρτίν από το Ουαγκαντουγκού άρεσε το διάγγελμα του Μητσοτάκη. Σε εσένα, γιατί όχι;” διαβάζουμε πρωτοφανή πράγματα για τον Κυριακο Μητσοτακη και τα likes του στα social media.

( Σημειωση olympia: Μια ιστορία που θυμίζει αρκετά το Ποτάμι, το κόμμα του Σταύρου Θεοδωρακη που όταν είχε πρωτοεμφανιστεί στο διαδίκτυο τις πρώτες μέρες το ακολούθησαν accounts που ήταν ανενεργά για χρόνια.. ΞΕΦΤΙΛΑ! Το “@topotami” ανάστησε πεθαμένους followers, αυτό και αν είναι θαυμα! )

Τι κοινό έχει ο Hawrw από το Ιράκ, ο Chi από το Λάγος, ο Klodian από το Ελμπασάν, ο Mirshad από το Αζερμπαϊτζάν, ο Genci από την Αλβανία, ο Muhammad από το Καράτσι του Πακιστάν, η Riste από τη Βόρεια Μακεδονία, ο Baba από τη Φρανκφούρτη, ο Esoteric Nous από την Ισπανία, ο Yassine από την Κασαμπλάνκα, ο Kazi από το Λακσμιπούρ του Σιταγκόνγκ του Μπαγκλαντές και ο Martine από το Ουαγκαντουγκού; Είναι όλοι οπαδοί του Κυριάκου Μητσοτάκη και το αποδεικνύουν με το like τους στις πρόσφατες αναρτήσεις του πρωθυπουργού.

Πέφτουν κεφάλια στο Μαξίμου για την κατάρρευση του Μητσοτακη στα social media – Κατώτερη των περιστάσεων η επικοινωνιακή του ομάδα

Ένα από τα παραπολιτικά ζητήματα που κατά τον συστημικό Τύπο απασχολεί το τελευταίο διάστημα τον Κυριάκο Μητσοτάκη είναι το επικοινωνιακό του επιτελείο, και ειδικότερα, οι «συντονισμένες επιθέσεις» δεκάδων χιλιάδων οργισμένων reactions στον λογαριασμό του πρωθυπουργού στο Facebook, με αφορμή το διχαστικό τηλεοπτικό μήνυμα της περασμένης Τρίτης. Ωστόσο, διατρέχοντας τα θετικά reactions στην ανάρτηση του πρωθυπουργού διαπιστώνει κανείς πως κρύβεται μία πολύ πιο εντυπωσιακή και πρωτοφανής εικόνα.

Μητσοτάκης και Σακελλαροπούλου το δίδυμο της συμφοράς που απεχθάνονται οι Έλληνες – Πρωτοφανή αρνητικά σχόλια και για τους δυο στα social media

«Αυτό που γίνεται τις τελευταίες ημέρες στα social media του πρωθυπουργού δεν έχει προηγούμενο. Μιλάμε για οργανωμένο σχέδιο “επίθεσης”. Ενώ μέχρι πρόσφατα κάθε ανάρτηση του Μητσοτάκη έφτανε περίπου τις 4.000-5.000 αντιδράσεις, εκ των οποίων οι περισσότερες θετικές, τις τελευταίες δέκα ημέρες οι αναρτήσεις ξεπερνούν τις 30.000 αντιδράσεις με τις πιο πολλές να είναι αρνητικές. Για να καταλάβετε τα μεγέθη της διαδικτυακής στοχοποίησης θα σας πω ότι υπήρχε ανάρτηση με 80.000 αντιδράσεις, εκ των οποίων 60.000 ήταν dislike! H οργανωμένη επίθεση έχει οδηγήσει το επιτελείο του να διακόψει προσώρας τις αναρτήσεις, καθώς οι λογαριασμοί του πρωθυπουργού δεν κινήθηκαν για δύο μέρες».

Τα παραπάνω αποτελούν μέρος ενυπόγραφου άρθρου στην εφημερίδα Καθημερινή. Είναι γεγονός πως εάν κάποιος επιχειρήσει να περιηγηθεί στο προφίλ του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Facebook θα έρθει αντιμέτωπος με την εικόνα που περιγράφεται παραπάνω, ενώ χάρη στα αντανακλαστικά του επικοινωνιακού επιτελείου του πρωθυπουργού, στο κανάλι «ο Πρωθυπουργός» στο Youtube έχουν ήδη κλείσει τα σχόλια και την δυνατότητα για like/dislike στα βίντεο του Κυριάκου Μητσοτάκη. Το θέμα βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και άλλων συστημικών μέσων ενημέρωσης, με αφορμή και τις «συμβουλές» του πρωθυπουργού προς νέους πως «τα κοινωνικά δίκτυα δημιουργούν τα στεγανά», από αυτά μάλιστα που «ανατροφοδοτούν στερεότυπα τα οποία ήδη έχουν».

Το εάν η έκφραση αυτή δεκάδων χιλιάδων πολιτών είναι υποκινούμενη, ή ακόμα καλύτερα ένα «οργανωμένο σχέδιο επίθεσης» που οφείλουμε να ομολογήσουμε πως και πολύ άργησε μία τέτοια «αποκάλυψη» από συστημικό μέσο ενημέρωσης, είναι κάτι που σίγουρα θα πρέπει να αποδειχθεί. Τα κοινωνικά δίκτυα είναι πολύ πιο ελεύθερα από αυτού του είδους την αυθαίρετη ανάλυση, και σίγουρα δεν αρκούν οι δημοσκοπήσεις που δημοσιεύονται στα ΜΜΕ για την απόδειξη ενός τέτοιου ισχυρισμού. Ειδικά την στιγμή που σε αντίθεση με όσα δείχνουν οι δημοσκοπήσεις, ο κόσμος που έχει άποψη για τα πράγματα ξεπερνά κατά πολύ πλέον το κλασσικό εκλογικό σώμα του 30-40% αποχή, καθώς η πανδημία και πιο συγκεκριμένα οι πολιτικές διαχείρισής της έχουν χαρακτηριστικά επιρροής στις ζωές της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών.

Αυτά βέβαια μένει να φανούν, τόσο στις επόμενες δημοσκοπήσεις, όσο και όταν έρθει η ώρα να εκφραστούν στις κάλπες. «Ξεφυλλίζοντας» όμως τις αναρτήσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη μπορεί κανείς να παρατηρήσει πως εάν μια επίθεση δέχθηκε συντονισμένα το προφίλ του πρωθυπουργού, αυτή ήταν μία επίθεση φιλίας -και συγκεκριμένα likes- από αλλοδαπούς λογαριασμούς στο Facebook.

Το εντυπωσιακό με όλες αυτές τις θετικές αντιδράσεις χρηστών της συμπαθούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης είναι που η συντριπτική πλειοψηφία των προφίλ των «αλλοδαπών Likes» που κατάφερε ο πρωθυπουργός είτε έχουν κλειδωμένο προφίλ, είτε από τα προφίλ τους δεν προκύπτει κανένας δεσμός με την Ελλάδα. Επίσης, αρκετοί από αυτούς αναφέρουν μεν ως τόπο κατοικίας την Ελλάδα, χωρίς όμως κανένα άλλο ελληνικό «ίχνος» από φίλους, φωτογραφίες ή αναρτήσεις, με επίσης αρκετούς να εμφανίζονται εργαζόμενοι σε κάποιο «Application», σε κάποια εφαρμογή, του Facebook ή άλλης εταιρείας. Τα παραδείγματα που υποδεικνύονται στην εισαγωγή του άρθρου, μαζί με αυτά της φωτογραφίας που το συνοδεύει είναι μερικά μόνο από τα δεκάδες, εκατοντάδες δείγματα εντυπωσιακής απήχησης σε λογαριασμούς μη ελληνικούς. Σε συνδυασμό με την πληθώρα προφίλ που εκτός της ενεργής δραστηριότητάς τους στο προφίλ του πρωθυπουργού δεν έχουν ιδιαιτέρως άλλη δραστηριότητα, όντας και αυτά είτε κλειδωμένα, είτε εξαιρετικά «φτωχά» θυμίζοντας ψεύτικους λογαριασμούς, προκαλεί εντυπώσεις, και ενδιαφέροντα ερωτήματα.

Το φαινόμενο παρατηρείται τουλάχιστον στην επίμαχη ανάρτηση της 9ης Μαρτίου, την ώρα των επεισοδίων που ακολούθησαν της μεγάλης πορείας κατά της αστυνομοκρατίας στη Νέα Σμύρνη, αλλά και στην επόμενη, με την οποία εξήγγειλε μέτρα υποστήριξης πολιτών και επιχειρήσεων για τον κορονοϊό. Μία περιήγηση στο κοινό των αναρτήσεων του πρωθυπουργού θα σας πείσει. Εντυπωσιακή απήχηση για τόσο στενά εθνικά ζητήματα. Φυσικά, στη χώρα μας ζουν αρκετοί μετανάστες και θα ήταν κάθε άλλο παρά φυσικό, αρκετοί από αυτούς να παρακολουθούν τις αναρτήσεις του Κ. Μητσοτάκη, και όταν κάποια από αυτές τους εκφράζουν, να το δείχνουν έμπρακτα με ένα like. Επίσης, ένας μεγάλος ηγέτης του μεγέθους του Κ. Μητσοτάκη είναι πολύ πιθανό πως είναι σε θέση να αγγίξει ακροατήρια πολύ μεγαλύτερα από το στενό της πατρίδας του.

Εάν πράγματι ο Έλληνας πρωθυπουργός καταφέρνει να συγκινήσει τόσο μεγάλα ακροατήρια, ανθρώπους από τόσες διαφορετικές χώρες, ανθρώπους που μπορεί να μην γνωρίζουν ούτε ελληνικά ούτε και αγγλικά, τότε αυτό είναι ένα γεγονός που αξίζει προσοχής και ειδικής μνείας. Δεν θα έπρεπε να μείνει κρυφό. Εάν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει το επικοινωνιακό επιτελείο του πρωθυπουργού να εκδώσει μία πανηγυρική ανακοίνωση με την οποία να ενημερώνει τους πολίτες για την πρωτοφανή αυτή απήχηση.

Εάν, ωστόσο, η απήχηση αυτή είναι αποτέλεσμα των δεκάδων χιλιάδων ευρώ που εμφανίζονται να έχουν δαπανήσει οι δεκατέσσερις (14) διαχειριστές της σελίδας του Κ. Μητσοτάκη στο Facebook, είναι μάλλον κάτι που επίσης χρήζει επίσημης τοποθέτησης. Είναι γνωστό πως στις τελευταίες ευρωεκλογές του 2019, η Νέα Δημοκρατία κατάφερε να βγει πρωταθλήτρια στις διαφημιστικές δαπάνες σε Google και Youtube ανάμεσα σε όλα τα ευρωπαϊκά κόμματα πλην βρετανικών, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως και στις εκλογές του Ιουλίου που ακολούθησαν, οι διαφημίσεις του κόμματος του Κ. Μητσοτάκη υπήρχαν σε κάθε πιθανό και απίθανο σημείο στο διαδίκτυο. Μία επιτυχία που πιστώνεται κατά βάση στον επικεφαλής της ψηφιακής προεκλογικής καμπάνιας εκείνης της χρονιάς, και σημερινό διάδοχο του Στέλιου Πέτσα αναφορικά με τις αρμοδιότητες για τα μέσα ενημέρωσης, Θοδωρή Λιβάνιου.

Γι’ αυτό και θα ήταν καλό να απαντήσει το επικοινωνιακό του επιτελείο: Δέχεται το προφίλ του πρωθυπουργού επίθεση φιλίας από όλα τα μέρη του πλανήτη; Ή πληρώνει ο πρωθυπουργός για να εμφανίζονται οι αναρτήσεις του ως αρεστές σε περισσότερο κόσμο;

*Εκ παραδρομής, στην αρχική μορφή του άρθρου αναφέρθηκε η πρωτεύουσα της Μπουρκίνα Φάσο, Ουγκαντουγκού, ως Ουγκουντουγκού.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η αστυνομικός που πυροβόλησε τον Eσκο: Θα κάρφωνε το κατσαβίδι στην καρωτίδα μου

Για την στιγμή που πυροβόλησε τον 30χρονο εγκέφαλο της...

22χρονη αστυνομικος δρούσε σαν βαθύ λαρύγγι εγκληματικής οργάνωσης – Σοκαρουν οι αποκαλύψεις

Σε στρατηγείο κακοποιών είχαν μετατραπεί τα τελευταία χρόνια τρεις...

Ραγδαίες εξελίξεις στην Τουρκία- εγκαταλείπει το ρωσικό MIR;

Οι κρατικές τράπεζες της Τουρκίας, ακολουθώντας τις ιδιωτικές, αρνήθηκαν...

Σάλος με τον Νίκο Χατζηνικολαου και την αναφορά του στον Θανάση Βεγγο στην εκπομπή του...

Με δυσκόλεψαν πολλοί, υπάρχει ένας που μου αρνήθηκε και με στεναχωρεί πολύ αυτό. Μιλάω για τον Θανάση Βέγγο. Δεν ήθελε να μιλάει, ενώ είχαμε πολύ καλή φιλία, επικοινωνία και σχέση, δεν τα κατάφερα.

Βρήκαν το παλικαρακι που είχε εξαφανιστεί καμμενο απο τη μέση και κάτω

Δραματική είναι η κατάληξη ενός νέου ανθρώπου από τον...

Επικός Κατρούγκαλος τα έκανε λαμπόγιαλο μέσα στο ΣΚΑΪ :”Αντί να απολογηθείτε για τα αφεντικά σας,...

Άγριος καυγάς ξέσπασε κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Σήμερα» του ΣΚΑΪ μεταξύ...