ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Γεωργιαδης: Δικαιώθηκα

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε ανάρτηση του ο Αδωνις Γεωργιαδης τονίζει:

Αρχές Ιανουαρίου, ήμουν στον Αντ1 και είπα ότι: «αν ακολουθήσει η πανδημία την πορεία των υπολοίπων χωρών θα τελειώσουμε με τα μέτρα σε ένα με ενάμιση μήνα»…έπεσαν να με φάνε. Τελικά η μάσκα φεύγει σε δύο μήνες ακριβώς από τότε…καλημέρα

https://twitter.com/adonisgeorgiadi/status/1499271762621747203?s=21 ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις