Μην μας "σωζετε" άλλο! Αφήστε μας να "καταστραφούμε"!
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Τόσα χρόνια “σωζατε” την Ελλάδα..
Τώρα λέτε ότι θα έρθει η καταστροφή αν το μνημόνιο δεν συνεχιστεί..
Τουλάχιστον αυτή η “καταστροφή” θα είναι επιλογή των Ελλήνων πολιτών!
Γιατί αυτή την καταστροφή (εκτός εισαγωγικών) που ζούμε εδω και δυο χρόνια δεν ήταν επιλογή μας… Ούτε καν ρωτηθήκαμε…
Β.Τ. Πρωτοσελιδα – Ειδήσεις