Formula 1, Μονακό και η μεγάλη αδικία

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όλος ο κόσμος του ράλι της κατηγορίας F1 παρακολούθησε τον αγώνα της σειράς στην πίστα,που μόνο πίστα δεν είναι, στο Μονακό. Όπως πάντα οι κανονισμοί, οι αυστηρότατοι αυτοί κανονισμοί, κατα γράμμα τηρήθηκαν.

Όμως είναι αντιπροσωπευτικά δίκαιοι; Οι αγώνες αυτοκινήτων,εδώ F1, χαρακτηρίζονται από δύο διαφορετικούς παράγοντες. Ο πρώτος είναι το εργοστάσιο κατασκευής του αγωνιστικού, και ο έτερος είναι ο οδηγός. Το ταίριασμα των δύο αυτών παραγόντων δίνει το αποτέλεσμα.

Υπάρχει όμως και ένας τρίτος παράγοντας που είναι απρόβλεπτος,όταν αυτός υπεισέρχεται στον αγώνα, και που είναι οι συνθήκες / ατυχήματα συν τη διαχείρηση της τακτικής από τον επικεφαλής μιας εκάστης ομάδας, πράγματα που επιρροή ασκούν ενίοτε καταλυτική με συνέπεια να αδικείται είτε ο πιλότος, είτε το εργοστάσιο.

Αυτοί λοιπόν οι δύο παράγοντες κρίνονται και κατά μόνας, και ως εκ τούτου αξιολογούνται χωρίς αμφισβήτηση,στις κατακτητήριες «εξετάσεις» που διεξάγονται,την προηγούμενη του επίσημου αγώνα ημέρα και αφορούν τον ταχύτερο γύρο της πίστας για μιά καλύτερη θέση στην εκκίνηση. Είναι ένας γύρος που δείχνει καθαρά και ξάστερα αξίες πιλότου και αγωνιστικού. Όμως δέν βαθμολογούνται.

Η εμπλοκή και αυτών (δώδεκα πρώτων) των «δοκιμαστικών» όμως επισημοτάτων επιδόσεων, στην γενική βαθμολογία, θα δώσει αναμφισβήτητα στον ικανότερο τον τίτλο, πιλότου και εργοστασίου αφού θα αφήνει πιο έξω τον παράγοντα συνθήκες/τύχη/ατύχημα. Το πως η εμπλοκή αυτής της βαθμολογίας ας συζητηθεί
από τους διοργανωτές.

Είναι μία κατάθεση πρότασης για πιο ενδιαφέρον πρωτάθλημα με την προσέλκυση περισσότερων φίλων λόγω πιό αντιπροσωπευτικής αξιολόγησης των διαγωνιζομένων.

Ας στέφεται ο πιό άξιος. Αφού εκεί κρίνονται όλοι με τις ΙΔΙΕΣ καί ΙΣΕΣ ευκαιρίες.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ