Διπλή λαθροχειρία Άδωνι στη σκιά του φιάσκου “Turkaegean”

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Υπό ασφυκτική πίεση ο υπουργός Ανάπτυξης επιχειρεί να διαστρεβλώσει τα γεγονότα και να εμπλέξει τον ΣΥΡΙΖΑ με παραπλανητικό βίντεο και έωλους ισχυρισμούς εντός Βουλής. Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα σε μια διαφημιστική καμπάνια ή τις ενέργειες ιδιωτικής επιχείρησης και στην κατοχύρωση εμπορικού σήματος από το υπουργείο Τουρισμού της γειτονικής χώρας.

Απο την efsyn.gr

Μετά την ΕΔΕ για να πέσουν όλες οι ευθύνες σε υπαλλήλους και να φύγουν από τις πλάτες του Μαξίμου και της ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης, μετά την σκληρή απάντηση των εργαζομένων, μετά, ακόμη, και από τις αποκαλύψεις ότι το θέμα είχε ανακινηθεί από πέρυσι σε φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ, ο Άδωνις Γεωργιάδης «χτυπά ξανά» και πάει ένα βήμα παραπέρα.

Με μια μακροσκελή ανάρτησή του στο facebook, αφού ξεπερνά το βατερλώ με την διαπίστωση ότι «δεν καταπατά καμία εθνική μας κυριαρχία», επιχειρεί να πετάξει την ευθύνη και στον ΣΥΡΙΖΑ, παρουσιάζοντας μια φωτογραφία από βίντεο, ισχυριζόμενος ότι «οι Τούρκοι διαφήμιζαν το Τουρκικό Αιγαίο και τότε», δηλαδή το 2018. Η φωτογραφία προέρχεται από βίντεο που φέρεται να είναι από το youtube και γράφει «Turkey Aegean». Το βίντεο στη φωτογραφία που επισυνάπτει ο υπουργός Ανάπτυξης και έχουν αρχίσει ήδη να κυκλοφορούν διάφορα τρολ του Διαδικτύου, έχει μόλις 714 θεάσεις (views) και ένα like.

Το πραγματικό βίντεο, όμως, από το οποίο πήρε την φωτογραφία ο υπουργός Ανάπτυξης δεν προέρχεται από κάποιον επίσημο λογαριασμό του τουρκικού κράτους ή τουρκικού οργανισμού. Είναι ένα ξεκάθαρα διαφημιστικό βίντεο του τουριστικού πρακτορείου busabout, το οποίο, άλλωστε, δεν κάνει καμία απολύτως αναφορά σε «τουρκικό Αιγαίο», παρά μόνο έχει τις λέξεις «Turkey Aegean» στην έναρξή του. Κατά τα άλλα διαφημίζει την Κωνσταντινούπολη και διάφορους άλλους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της γειτονικής χώρας.

Γίνεται, λοιπόν, εύκολα αντιληπτή η κοροϊδία από τον υπουργό Ανάπτυξης, καθώς υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα σε μια διαφημιστική καμπάνια τουριστικού γραφείου ή τουριστικού οργανισμού και στην κατοχύρωση εμπορικού σήματος, όπως συμβαίνει στην περίπτωση “Turkaegean” που βρίσκεται στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης σήμερα.

Ενδεικτικά η φωτογραφία που ανέβασε ο Άδωνις Γεωργιάδης και το βίντεο από το οποίο προέρχεται το στιγμιότυπο.

29C116A7 F66C 4204 AB38 FBA663CACEB3

Από τα παραπάνω αποκαλύπτεται η προσφιλής προς τον Άδωνη Γεωργιάδη τακτική της στρεψοδικίας, για να στηρίξει την άποψή του και να κατηγορήσει τους πολιτικούς του αντιπάλους.

Δεύτερη λαθροχειρία Άδωνη από το βήμα της Βουλής

Ο Άδωνις Γεωργιάδης, μάλιστα, συνέχισε τα έωλα επιχειρήματα παρουσιάζοντας μια περίπτωση τουρκικής εταιρείας, η οποία κατοχύρωσε τον όρο «Αιγαίο» στην ίδια υπηρεσία από το 2018. Το θέμα ανακίνησαν από νωρίς το πρωί δεξιά τρολ στο Διαδίκτυο.

Η περίπτωση στην οποία αναφέρεται ο υπουργός Ανάπτυξης αφορά στην κατοχύρωση του όρου από τουρκική εταιρεία που εμπορεύεται «ρούχα, παπούτσια και λευκά είδη με έδρα την Άγκυρα», όπως είπε ο ίδιος χαρακτηριστικά από το βήμα της Βουλής.

Αυτή όμως, είναι μια μόνο από τις αναρίθμητες περιπτώσεις κατοχυρώσεων του συγκεκριμένου όρου από εταιρείες σε όλο τον κόσμο, ανάμεσά τους και τουρκικές, ακόμη και πίσω στο 1999. Άλλα σήματα έχουν λήξει, άλλα παραμένουν σε ισχύ.

Σε κάθε περίπτωση η διαφορά της κατοχύρωσης ενός όρου από μια ιδιωτική εταιρεία με την κατοχύρωση του “Turkaegean” από την Άγκυρα και το τουρκικό υπουργείο Τουρισμού είναι χαώδης και μόνο ο κ. Γεωργιάδης και η Ομάδα Αλήθειας της Ν.Δ. δεν την… βλέπουν. Την βλέπουν, μάλλον, αλλά διαστρέφουν συνειδητά την αλήθεια με μοναδικό στόχο να απαντήσουν μικροπολιτικά και να εμπλέξουν τον ΣΥΡΙΖΑ σε ένα κυβερνητικό φιάσκο μεγατόνων.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ