Μια δολοφονια θα είχε αποφευχθεί αν – Σε μια δημοκρατία τους ταξιδεύεις όλους πρώτη θέση

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

.

Γράφει ο Καθηγητής Ανδρέας Αθηναίος*

IMG 5193

Είναι ΛΑΘΟΣ μας να ικανοποιηθούμε με την Νέμεση επι των κεφαλώντων χειρισθέντωνεκείνων που θα έπρεπε να χειρισθούν) το θέμα στο ΑΤ Αγ Ανάργυρων. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΒΑΡΥΤΑΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΝΟΣΗΜΑ και αυτό καλουμεθα να αντιμετωπίσουμε. Αλλιώς κάθε φοράθα μένουμε στην Νέμεση, χωρίς να φθάνουμε στην Κάθαρση ποτέ.

IMG 5194

Μέσα στην δικαιολογημένη οργή, (και λίγη είναι) ας μην ξεχνάμε τα τους αστυνομικούς που μέσα στη φωτιά έβαζαν στα περιπολικά οικογένειεςγια να τις διασώσουν, τους Ζηταδες που μεταφέρουν αγκαλιά γιαγιάδες (για να τις βάλουν στα περιπολικά) ή που ανοίγουν δρόμο στα Ασθενοφόρα η και στα ΙΧ για να φθάσουν γρήγορα στο Νοσοκομείο.(Στην «κόλαση» κάθε Εφημερίας  η παρουσία Περιπολικών και Ζηταδων.)

Τα Περιπολικά της Αμέσου Δράσεως από Ιδρύσεως της, και όταν ακόμα – 40 χρόνια πριν η υπηρεσία στεγαζόταν Σταδίου 10, Με Διοικητή τον Μανώλη Σηφακη και Υποδιοικητή τον Γιάννη Αντωνογιωργακη, ήταν πάντα κοντά στην Κοινωνία, και η συνδρομή τους και με την επιβίβαση Πολιτών οπού χρειαζόταν ήταν διάχυτη.

Είναι πολύ βολικό για το σύστημα κάθε φορά είτε να απαξιώσουμεολόκληρη την Άμεσο Δράση, είτε να ικανοποιηθούμε πλήρως με τιςτιμωρίες προσώπων.

Η γενικότερη δυναμική του Κράτους, Υπόλογος για το έγκλημα

Τα ταρακουνήματα από τα αλλεπάλληλα φιάσκα του Κράτους -που πλέον δεν έχουν σαν αποτέλεσμα μόνο να κλείνουν στην Ελλάδακερδοφόρες Ελληνικές Παγκόσμιες Επιχειρήσεις (ΓΙΟΥΛΑ), αλλά εδώ και καιρό στοιχίζουν ανθρώπινες ζωές (έλα τώρα δεν  βαριέστε αυτά είναιπαράπλευρες απώλειες στον μεγάλο σκοπόΣΣ που προφανώς δεν είναι ούτε ο Άνθρωπος ) , όλα αυτά τα φιάσκα καλούν για άλλη μια φοράνα αναλύσουμε και να συνειδητοποιήσουμε ότι τα τραγικάαποτελέσματα δεν είναι τυχαία γεγονότα, δεν είναι η κακή στιγμή, δεν είναι το .. «ανθρώπινο λάθος».

Προφανώς και σε κάθε λειτούργημα ή  επάγγελμα  οι αποφάσεις και οι πράξεις επηρεάζονται από τον χαρακτήρα και τον αξιακο κώδικα των προσώπων και το πάθος ή την απουσία του ενώπιον κάθε πρόκλησης.

Αυτό όμως που κυρίαρχα προσδιορίζει το αποτέλεσμα της κρατικήςμηχανής είναι το πως έχει καθορισθεί η αποστολή του Κράτους, το εάνδηλαδή το κράτος είναι για να φροντίζει τον Λαό, με σεβασμό και αγάπηστον Άνθρωπο υπηρετώντας την Ανθρωποκεντρική κοινωνία, ή πίσωαπό αυτή την υπαινισσόμενη βιτρίνα, το κράτος «βλέπει» τον Άνθρωποσαν «Λαουτζίκο» που δεν πρέπει να έχει και πολλές απαιτήσεις, ευγνωμονών για το «χάος» των επειγόντων περιστατικών στα Νοσοκομεία, και για την εν γένει εφαρμογή της προς τα κάτωισοπέδωσης όλων, αντιμετωπίζοντας όλους το ίδιο απαξιώτικά, άκαρδα, χωρίς σεβασμό, το ίδιο άσχημα.

Στην Ελληνική πραγματικότητα, η νίκη του «ΚΑΛΟΥ» στηριζόταν πάνταστον προσωπικό αξιακο κώδικα κάθε κρατικού λειτουργού, στο φιλότιμο, την Τιμή, στο θάρρος, στην ικανότητα πρωτοβουλίας, και στο πόσο είχε πάρει στα σοβαρά τον ρόλο του, θεωρώντας τον εαυτό του υπόλογο απέναντι στην Ελλάδα, στις αξίες της, και στο Κράτος δίκαιου.

ΤΟ Κράτος ποτέ δεν είχε επίσημα τουλάχιστοναπαξιώσει την Κοινωνία αξιων, την οντολογική κοινωνία και την ισχύ του κοινωνικούιστού που αυτή συνεπάγεται.

Αυτό δεν σημαίνει ότι η εξουσία δεν αντιμετώπιζε το λαό, ως «λαουτζίκο» που ικανοποιείτο με μια παιδική χαρά» που αποτελείτο απόμια σάπια σαμπρέλα κρεμασμένη με σχοινί από ένα δέντρο.. (Ακριβήςτοποθέτηση Έλληνα Υπουργού -και δη καλού ανθρώπουτην δεκαετίατου 70) που εκφράζει την διαχρονική πολιτική της Μιζέριας

ΤΟ Υποκείμενο Νόσημα …Επικαιροποιημενο….

Τα «πρωτόκολλα» —–στο δομικό δυτικό κόσμο που υποστηρίζει(λανθασμένα και ιδεοληπτικά) το στερεότυπο του ορθολογικούανθρώπου ως του μοναδικού τύπου όντος που διασφαλίζει την πρόοδο, την ανάπτυξη και την αποτελεσματικότητα—– αποδεικνύονταιαπολύτως ανεπαρκή μια και επιμελώς και δεοντολογικά περιφρονούν και εξαιρούν στοιχεία όπως η αφοσίωση και το πάθος για το λειτούργημα, η αυταπάρνηση για το καθήκον, και η θυσία ακόμα, ως απαραίτητα κυταρρα για την Νίκη του Καλού επί του κακού.  

Τα απονευρωμένα android που παράγει η αποκλειστική εφαρμογή των πρωτοκόλλων, -με την άκριτη αντιγραφή του «να γίνουμε  Ευρώπη»– έχουν σαν αποτέλεσμα να πεθαίνει ο ασθενής σε Νοσοκομεία«Ναυαρχίδες» του ΕΣΥ (ακούει ο 10ος Όροφος ?) ή να καεί ο Έβρος, η…..

Η Ελληνική Κοινωνία και τα στελέχη της ευνουχίζονται από τα στοιχείατου ήθους, της ψυχής, της καρδιάς, του φιλότιμου, του ανοιχτού μυαλούτης πρωτοβουλίας, και των τόσων  άλλων αρετών που μας έκαναν Έλληνες και Ελληνίδες περιζήτητους παγκόσμια ακριβώς για να καλύψουν τα τεράστια κενά του δομικού συστήματος και των androidευνουχισμένων ανθρώπων – που είναι καλοί ως παθητικά χρήσιμα εξαρτήματα της μη ανθρωποκεντρικής κοινωνίας..

Και ενώ η Ελληνική Κοινωνία προοδευτικά ευνουχίζεται από τις-περιζήτητες σε δυτικές χώρες αρετές της, ταυτόχρονα υπάρχει πάντα και η (άσχετη με τα πρωτόκολλα και πολύ πριν την εμφάνισή τους) μόνιμη κατάρα της κρατικής Μιζέριας .  Το εξατάξιο σχολείο θα έχει 4 αίθουσες, «γιατί η επαρχία θα σβήσει». (και όμως αρκούσε μια Πολιτική απόφαση Νομάρχη (1981) για να χτιστεί και να λειτουργήσει σύγχρονο επαγγελματικό  Λύκειο και να εξελιχθεί η περιοχή σε Πανεπιστημιούπολη).

Το Σχολείο στο χωριό δεν χρειάζεται να είναι ανάγκη να είναι όπως

τα ακριβά ιδιωτικά Σχολεία του Παλαιού Ψυχικού…. και όμως εάνπιστεύουμε στην Αξία του Ανθρώπου και ότι ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΣΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ .με την κατάλληλη Πολιτικήβούληση και απόφαση, (1979) το εφάμιλλο στα σχολεία του Ψυχικού,γίνεται στο χωριό και μάλιστα εξελίσσεται σε φυτώριο ρομποτικής και τοχωριό γίνεται κωμόπολη….

Η Μιζέρια ευνουχίζει την μαξιμαλιστική κινητοποίηση , και τις προ-σχεδιασμένες δράσεις επεμβάσεις, και διασφαλίζει καταστροφή για να εφαρμοσθούν εκ των υστερών -και  όχι σε όλα- μαξιμαλιστικά μετρά. (Απαγόρευση απόπλου – …. Οχηματαγωγό Ηράκλειο)…..

Το «προλαμβανειν» που είναι Ελληνική Αρχή, για να εφαρμοσθεί απαιτείται  μαξιμαλιστική προσέγγιση.

Το σημερινό ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΝΟΣΗΜΑ του συστήματος δεν είναι μόνο η μιζέρια, αλλά το εκρηκτικό μίγμα Πρωτοκόλλων και Μιζέριας μαζί που

πλέον παράγει και θα παράγει Καταστροφές και Τραγωδίες

Το φονικό έξω από το ΑΤ Αγ Αναργύρων είναι αποτέλεσμα αυτού του εκρηκτικού μίγματος αυτόματης παραγωγής Τραγικών καταστροφώνπου θα συνεχίζεται σε διάφορες μορφές. Στην συγκεκριμένη περίπτωση

1. Παραβιάσθηκε η Ανθρωπιά : Το Φιλότιμο, η πρωτοβουλία, το ανθρώπινο ενδιαφέρον, το θάρρος , που αυτά και μόνο  αρκούσαν γιανα βάλουν την κοπελιά στο περιπολικό και να την πάνε «δίπλα» στο σπίτι της (Δεν θα την πήγαιναν ταξίδι….)

2.  Απουσία της (δημιουργικής) Ανθρωπιάς,  το θέμα ανέλαβαν τα (διαχειριστικά) πρωτόκολλα. Το ηλίθιο πληκτρολόγιο του τηλεφωνητή της Άμεσης Δράσης θα πρέπει να είναι για όλους μας ήχος μαρτυρίουσταγόνας να μας κρατά ξάγρυπνους υπογραμμίζοντας το που καταλήγειο ευνουχισμός των πρωτοκόλλων.

3 Η Μιζέρια πάντα στο υποσυνείδητο του Κράτους. Η νοοτροπία του μισού, του κουτσουρεμένου, του λιγότερου από το αντικειμενικά απαραίτητο. Να μην χρησιμοποιήσουμε το περιπολικό που είναι όντωςεκεί και υπάρχει διαθέσιμο με οδηγό και βαθμοφόρο.

Τα συμπεράσματα από αυτή την Ελληνική Τραγωδία, είναι ότι η δομικήκοινωνία των πρωτοκόλλων διαλύει τον Κοινωνικό Ιστό, ευνουχίζει τιςαρετές της Ελληνικής Κοινωνίας, αρετές περιζήτητες από τις άχρωμες δυτικές καταναλωτικές κοινωνίες, αρετές που εξασφάλιζαν πολιτισμό, πρόοδο, νόημα ζωης  και προκοπή στην στους Έλληνες είτε στην Ελλάδα είτε στην Ξενιτιά.

Η απουσία των αρετών αυτών -που τα Πρωτόκολλα ευνουχίζουνμε την συνύπαρξη της Μιζέριας, δημιουργούν το εκρηκτικό μίγμα της Βίας,Καταστροφών και Τραγωδίας, καθώς και την άβουλη αντιμετώπισή τουςστη ρίζα του κακού.

Ας πιστέψουμε στις αρετές μας, στον ευατο μας , στον Άνθρωπο. Είναι η μόνη ελπίδα…… και ας συνειδητοποιήσουμε ότι ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ….

(*)

Β.Α.,Μ.Α.,M.C.P., Ph.d., Post Doc

Case Western Reserve University

University of Pennsylvania

Αριστείο Ακαδημαϊκής Διδασκαλίας ΗΠΑ (1987)

Διετέλεσε Μέλος της Διοικούσας (Συγκλήτου) του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Πρόεδρος της Εταιρείας Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Σύμβουλος στο Δημοκριτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Νομάρχης Ρεθύμνης

Νομάρχης Θεσπρωτίας  

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ